Gjest selge nå eller vente Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvor lenge brukte deres barn babygym? Har to stk nemlig, men babyen er ikke lenger interessert i den, har ikke begynt å krype ennå, men ruller seg rundt på gulvet og kommer seg dit hun vil. Er 8 mnd... Driver og skal selge en del babyting og lurte på å selge babygymmen også, eller tror dere hun vil komme til å bli interessert i babygymmen igjen?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mine barn mistet interessen i samme alder. Dersom du ikke har planer om ny baby ville jeg solgt nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mine barn mistet interessen i samme alder. Dersom du ikke har planer om ny baby ville jeg solgt nå. Enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis du har to kan du kanskje selge den ene og beholde den andre hvis du planlegger å få flere barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.