Gå til innhold

Barn som faller ned av seng

Gjest bekymret mor ufffff

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret mor ufffff

Ungen min på 3 år ramla ned fra senga,

hylte og gråt, men så at hun ikke var skikkelig våken,

spurte om hun hadde vondt, men fikk ikke svar...

til slutt lå hun og jeg så hun var i ferd med å sove,

ristet på hodet da jeg spurte om hun hadde vondt... så sovnet hun.

Tror dere hun kan ha fått hjernerystelse? Svimte ikke av eller noe, gråt med en gang hun falt, så tror mest det var sjokket som fikk henne til å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye de slår seg kommer an på hvor høyt det er og hvilket underlag de lander på.

Mye hyl og skrik er som regel et godt tegn. Du har sikkert rett i at det verste var skrekken.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fattigmor

Barnebarnet vårt på 3 år, er en skikkelig urokråka i senga! Så vi legger 2 Ulltepper og noen puter litt sånn rundt det hele....når hun er på besøk hos oss:0) Hun detter ut,rett som det er og sover videre på gulvet!Er ikke alltid vi hører det,så hun tar med seg dyna si i samme slengen.he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har en normalt høy seng (40 - 50 cm?) og falt slapt ned og kanskje har et teppe på golvet i tillegg så fikk hun neppe hjernerystelse. De tåler en støyt disse små! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags seng var det? En vanlig seng, i så fall er sjansen for hjernerystelse minimal. At hun var søvnig kom nok av at hun faktisk sov da hun falt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...