Gjest bekymret mor ufffff Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ungen min på 3 år ramla ned fra senga, hylte og gråt, men så at hun ikke var skikkelig våken, spurte om hun hadde vondt, men fikk ikke svar... til slutt lå hun og jeg så hun var i ferd med å sove, ristet på hodet da jeg spurte om hun hadde vondt... så sovnet hun. Tror dere hun kan ha fått hjernerystelse? Svimte ikke av eller noe, gråt med en gang hun falt, så tror mest det var sjokket som fikk henne til å gråte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor mye de slår seg kommer an på hvor høyt det er og hvilket underlag de lander på. Mye hyl og skrik er som regel et godt tegn. Du har sikkert rett i at det verste var skrekken. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fattigmor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Barnebarnet vårt på 3 år, er en skikkelig urokråka i senga! Så vi legger 2 Ulltepper og noen puter litt sånn rundt det hele....når hun er på besøk hos oss:0) Hun detter ut,rett som det er og sover videre på gulvet!Er ikke alltid vi hører det,så hun tar med seg dyna si i samme slengen.he-he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvis hun har en normalt høy seng (40 - 50 cm?) og falt slapt ned og kanskje har et teppe på golvet i tillegg så fikk hun neppe hjernerystelse. De tåler en støyt disse små! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hva slags seng var det? En vanlig seng, i så fall er sjansen for hjernerystelse minimal. At hun var søvnig kom nok av at hun faktisk sov da hun falt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.