Gå til innhold

Etniske nordmenn snart i mindretall


megler Smekk

Anbefalte innlegg

megler Smekk

Joda, det er nettopp det jeg har. Du forsøker å spre fremmedfrykt, men ettersom virkeligheten ikke er så skremmende, så lyver du om at "muslimene overtar fullstendig".

Men det blir jo ikke så veldig skremmende med 2% muslimer, det kan de fleste regne ut.

Antall muslimer i Norge er anslagsvis 175.000 i følge anerkjente eksperter (og det er raskt økende). Det er langt mer enn 2%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • megler Smekk

    27

  • hidi, the scorpion

    10

  • Angustia

    9

Mest aktive i denne tråden

Trenger du briller? Det er ingen her, hverken jeg eller andre, som har nevnt ordet "hudfarge".

Neida, du kaller det "etniske nordmenn", men det er det samme som hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slik henger det nok sammen!

*rister oppgitt på hodet av dine patetiske bortforklaringer*

Nuvel, det var da du som startet en tråd med patetisk paranoia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall muslimer i Norge er anslagsvis 175.000 i følge anerkjente eksperter (og det er raskt økende). Det er langt mer enn 2%.

Nei.

Tallet 175000 er antall mennesker som har foreldre som er født i land med muslimsk flertall. Det sier selvsagt INTET om hvor mange mennesker i Norge som er muslimer.

Det tallet er 2%, i følge Statistisk Sentralbyrå, og selv det tallet er trolig høyt, ettersom man må anta at muslimske trossamfunn også skriver på flere, for å forhøye medlemmstallene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotusen

Joda, det er nettopp det jeg har. Du forsøker å spre fremmedfrykt, men ettersom virkeligheten ikke er så skremmende, så lyver du om at "muslimene overtar fullstendig".

Men det blir jo ikke så veldig skremmende med 2% muslimer, det kan de fleste regne ut.

Det er ikke jeg som sprer fremmedfrykt. Det klarer de utmerket godt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotusen

Nei.

Tallet 175000 er antall mennesker som har foreldre som er født i land med muslimsk flertall. Det sier selvsagt INTET om hvor mange mennesker i Norge som er muslimer.

Det tallet er 2%, i følge Statistisk Sentralbyrå, og selv det tallet er trolig høyt, ettersom man må anta at muslimske trossamfunn også skriver på flere, for å forhøye medlemmstallene.

Ja sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke jeg som sprer fremmedfrykt. Det klarer de utmerket godt selv...

Nei, det er ikke de som starter tråder i aviser og på DOL. Det er du som SPRER frykten, og du som forsøker å sverte hele gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sikkert....

''Totalt lever det i underkant av 100.000 muslimer i Norge. Det er i hovedsak snakk om første- og andregenerasjons innvandrere, de fleste kommer fra Pakistan, Irak og Somalia.

Det er flest muslimer i Oslo. Cirka 45.000 personer, eller 7,5 prosent av befolkningen, regnes som muslimer. ''

Kilde: http://www.side3.no/article3051309.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

''Totalt lever det i underkant av 100.000 muslimer i Norge. Det er i hovedsak snakk om første- og andregenerasjons innvandrere, de fleste kommer fra Pakistan, Irak og Somalia.

Det er flest muslimer i Oslo. Cirka 45.000 personer, eller 7,5 prosent av befolkningen, regnes som muslimer. ''

Kilde: http://www.side3.no/article3051309.ece

Jeg tenker vi stoler mer på SSB.

http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/

Som pussig nok stemmer veldig godt med tallet jeg kom med tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

Nei.

Tallet 175000 er antall mennesker som har foreldre som er født i land med muslimsk flertall. Det sier selvsagt INTET om hvor mange mennesker i Norge som er muslimer.

Det tallet er 2%, i følge Statistisk Sentralbyrå, og selv det tallet er trolig høyt, ettersom man må anta at muslimske trossamfunn også skriver på flere, for å forhøye medlemmstallene.

175.000 er nok langt nærmere sannheten enn ditt nedjusterte fantasiprodukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

Neida, du kaller det "etniske nordmenn", men det er det samme som hudfarge.

Det er din tolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175.000 er nok langt nærmere sannheten enn ditt nedjusterte fantasiprodukt.

175000 er et helt annet tall, og har ikke noe som helst å gjøre med antall muslimer i Norge. Det teller med f. eks. kristne som har flyktet fra Iran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

Nuvel, det var da du som startet en tråd med patetisk paranoia.

Dette er ikke paranoia. Dette er hva som kommer til å skje hvis man ikke snart tar til vettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke paranoia. Dette er hva som kommer til å skje hvis man ikke snart tar til vettet.

Du får ta til vettet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker vi stoler mer på SSB.

http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/

Som pussig nok stemmer veldig godt med tallet jeg kom med tidligere.

Ja, men det er fremdeles ikke antall muslimer.

De telles på samme måte som man teller antall kristne, antall jøder, antall hinduer, osv - og da får man 100000, rundt regnet.

Men det er klart at enkelte ønsker å blåse opp dette tallet, enten for å tjene penger på det, eller (som deg) for skremselspropaganda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Vi får se om ikke pipa får en annen lyd når muslimene overtar fullstendig...

Det er ikke likhetstegn mellom innvandrere og muslimer, og i tillegg så er mange innvandrere med muslimsk bakgrunn blant mine beste venner og jeg liker livssynet deres bedre enn det som presenteres på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Du har ikke forstått det enda du... har du vel?

Er det å forstå det samme som og være enig med deg? Hvilken Sannhet har du forstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...