Gå til innhold

Etniske nordmenn snart i mindretall


megler Smekk

Anbefalte innlegg

megler Smekk

Hva er problemet?

Det kan du spørre de som i dag rømmer Groruddalen.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3424942.ece

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10002053

http://www.document.no/2009/12/nordmenn_flytter_ut_innvandrer/

http://www.document.no/2011/05/grorud-andelen-innvandrere-naer-tredoblet-pa-ti-ar/

''Denne offisielle rapporten inneholder også en prognose for innvandrerbefolkningens andel i tidsrommet 2010-2025, og fremskrivningen til 2025 viser at andelen innbyggere med innvandringsbakgrunn kan øke til 80 prosent i løpet av de neste fjorten årene.''

Men stikk gjerne hodet i sanden og lat som dette ikke er noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • megler Smekk

    27

  • hidi, the scorpion

    10

  • Angustia

    9

Mest aktive i denne tråden

Her er "problemet":

http://www.dagbladet.no/2011/06/07/nyheter/politikk/frp/valg/16838478/

Hagen sier at "- Vi har ikke vært frampå nok.", og derfor kommer det innlegg etter innlegg med møl.

Med vennlig hilsen

Det er intet som gleder mitt hjerte mer enn at Frp sliter, så det anser jeg ikke som noe problem. At han velger å spille på fremmedfrykt for å få opp stemmetallene er heller ikke noe nytt - men sånn rent bortsett fra det - hva er alt dette fuzzet om etnisitet, hva er problemet liksom, spiller det noen rolle hvilken etnisitet folk har?

Skal man se litt stort på det, så er vel strengt tatt etniske nordmenn i mindretall allerede, og det ser da ut som man klarer seg godt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du spørre de som i dag rømmer Groruddalen.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3424942.ece

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10002053

http://www.document.no/2009/12/nordmenn_flytter_ut_innvandrer/

http://www.document.no/2011/05/grorud-andelen-innvandrere-naer-tredoblet-pa-ti-ar/

''Denne offisielle rapporten inneholder også en prognose for innvandrerbefolkningens andel i tidsrommet 2010-2025, og fremskrivningen til 2025 viser at andelen innbyggere med innvandringsbakgrunn kan øke til 80 prosent i løpet av de neste fjorten årene.''

Men stikk gjerne hodet i sanden og lat som dette ikke er noe problem.

Ja, det viser at man har et par steder i Norge hvor det er mange innvandrere, og store områder hvor det er mange etniske nordmenn.

Er det et problem at det er mange steder hvor det er nær 100% etniske nordmenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

Det er intet som gleder mitt hjerte mer enn at Frp sliter, så det anser jeg ikke som noe problem. At han velger å spille på fremmedfrykt for å få opp stemmetallene er heller ikke noe nytt - men sånn rent bortsett fra det - hva er alt dette fuzzet om etnisitet, hva er problemet liksom, spiller det noen rolle hvilken etnisitet folk har?

Skal man se litt stort på det, så er vel strengt tatt etniske nordmenn i mindretall allerede, og det ser da ut som man klarer seg godt likevel.

Nei, hvis du vil ha Malmø tilstander i Oslo er dette neppe noe problem.

http://kvalitetssynsing.wordpress.com/2009/02/05/malmo-dette-gar-at-skogen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

Ja, det viser at man har et par steder i Norge hvor det er mange innvandrere, og store områder hvor det er mange etniske nordmenn.

Er det et problem at det er mange steder hvor det er nær 100% etniske nordmenn?

Ikke i Norge, nei. Natgurlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er intet som gleder mitt hjerte mer enn at Frp sliter, så det anser jeg ikke som noe problem. At han velger å spille på fremmedfrykt for å få opp stemmetallene er heller ikke noe nytt - men sånn rent bortsett fra det - hva er alt dette fuzzet om etnisitet, hva er problemet liksom, spiller det noen rolle hvilken etnisitet folk har?

Skal man se litt stort på det, så er vel strengt tatt etniske nordmenn i mindretall allerede, og det ser da ut som man klarer seg godt likevel.

''Det er intet som gleder mitt hjerte mer enn at Frp sliter, så det anser jeg ikke som noe problem.''

Derfor skrev jeg også "problem" i anførselstegn. :-)

Etnisitet spiller en rolle for folk som er slik skrudd sammen at de trenger noen lett identifiserbare grupper å hate, enten det er alenemødre, samer, jøder, muslimer, svarte, funksjonshemmede, osv.

For normale oppegående mennesker så er det individet som er viktig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lotusen

Ja, det viser at man har et par steder i Norge hvor det er mange innvandrere, og store områder hvor det er mange etniske nordmenn.

Er det et problem at det er mange steder hvor det er nær 100% etniske nordmenn?

Herregud... I Norge skal det være _etniske_ nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i Norge, nei. Natgurlig nok.

Hvorfor det? Skal det kun være samer i Norge?

Hva med USA? Skal vi kun være indianere der?

og kanskje 98% av Brasils befolkning bør flytte "hjem" igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... I Norge skal det være _etniske_ nordmenn.

''Herregud... I Norge skal det være _etniske_ nordmenn. – lotusen''

Heldigvis er det for sent for den type Nord Korea-politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotusen

''Herregud... I Norge skal det være _etniske_ nordmenn. – lotusen''

Heldigvis er det for sent for den type Nord Korea-politikk.

Vranglære. Hvorfor heter landet vårt Norge hvis ikke nordmenn skal bo der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vranglære. Hvorfor heter landet vårt Norge hvis ikke nordmenn skal bo der?

Hvorfor heter det Nord Korea, hvis ikke nordkoreanere skal bo der?

Du har så mye felles med dem at det er pinlig for deg.

Norge er et moderne multikulturelt og liberalt samfunn, og vi ønsker ikke å gå baklengs til ditt nordkoreanske mareritt.

Ellers takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotusen

Hvorfor heter det Nord Korea, hvis ikke nordkoreanere skal bo der?

Du har så mye felles med dem at det er pinlig for deg.

Norge er et moderne multikulturelt og liberalt samfunn, og vi ønsker ikke å gå baklengs til ditt nordkoreanske mareritt.

Ellers takk!

Og hva er det som er så pinlig med at nordmenn bor i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva er det som er så pinlig med at nordmenn bor i Norge?

Det er intet pinlig med at nordmenn bor i Norge, Storbritannia, Spania, Tyskland, Sverige, akkurat som det er helt naturlig at folk flytter til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... I Norge skal det være _etniske_ nordmenn.

''Herregud... I Norge skal det være _etniske_ nordmenn.''

Seriøst? Hvordan definerer du begrepet etniske nordmenn, eller nordmenn for den del?

Det finnes (heldigvis) ikke ett land i verden som består av kun "etniske" innbyggere. Gjennom heile historien har folk flytta, hvordan har du tenkt å endre på dette?

I sin ytterste konsekvens bør da nord-amerikanere flest overgi USA til de etniske indianerne, samene bør kjeppjage andre "etniske" nordmenn, adopsjon fra andre land forbys osv, osv, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Herregud... I Norge skal det være _etniske_ nordmenn.''

Seriøst? Hvordan definerer du begrepet etniske nordmenn, eller nordmenn for den del?

Det finnes (heldigvis) ikke ett land i verden som består av kun "etniske" innbyggere. Gjennom heile historien har folk flytta, hvordan har du tenkt å endre på dette?

I sin ytterste konsekvens bør da nord-amerikanere flest overgi USA til de etniske indianerne, samene bør kjeppjage andre "etniske" nordmenn, adopsjon fra andre land forbys osv, osv, osv.

''Det finnes (heldigvis) ikke ett land i verden som består av kun "etniske" innbyggere. ''

Nord-Korea er nok målet. Der har man monokultur (ikke flerkulturelt), og det er nok nirvana for disse folkene.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotusen

Det er intet pinlig med at nordmenn bor i Norge, Storbritannia, Spania, Tyskland, Sverige, akkurat som det er helt naturlig at folk flytter til Norge.

Ifølge deg er det jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Skal det kun være samer i Norge?

Hva med USA? Skal vi kun være indianere der?

og kanskje 98% av Brasils befolkning bør flytte "hjem" igjen?

Hehe, må lære meg å lese gjennom tråder før jeg begynner å svare; brukte samme poenget lenger opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må lære meg å lese gjennom tråder før jeg begynner å svare; brukte samme poenget lenger opp ;)

Det er ingen fare - man kan trygt nevne det flere ganger, og håpe på at fakta og kunnskap synker inn til slutt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det finnes (heldigvis) ikke ett land i verden som består av kun "etniske" innbyggere. ''

Nord-Korea er nok målet. Der har man monokultur (ikke flerkulturelt), og det er nok nirvana for disse folkene.

Med vennlig hilsen

''Nord-Korea er nok målet. Der har man monokultur (ikke flerkulturelt), og det er nok nirvana for disse folkene.''

Nettopp, bare synd de ikke får flytte til dette paradiset pga feil etnisitet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...