Gå til innhold

Etniske nordmenn snart i mindretall


megler Smekk

Anbefalte innlegg

Gjest pointless

Hvorfor heter det Nord Korea, hvis ikke nordkoreanere skal bo der?

Du har så mye felles med dem at det er pinlig for deg.

Norge er et moderne multikulturelt og liberalt samfunn, og vi ønsker ikke å gå baklengs til ditt nordkoreanske mareritt.

Ellers takk!

''Du har så mye felles med dem at det er pinlig for deg.''

Dette kaller jeg personangrep, Sør. Hvordan skal du forsvare dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • megler Smekk

    27

  • hidi, the scorpion

    10

  • Angustia

    9

Mest aktive i denne tråden

''Du har så mye felles med dem at det er pinlig for deg.''

Dette kaller jeg personangrep, Sør. Hvordan skal du forsvare dette?

Hva er det å forsvare?

At vedkommende, slik som Nord Korea, forfekter monokulturisme, er en kjennsgjerning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Meg bekjent bor nordmenn i Norge. Jeg registrerer i passet mitt at jeg er norsk, og pleier å skrive norsk som nasjonalitet. Er det noe galt i det siden jeg er født og oppvokst i et annet land?

Mange negre på Island btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

LOL!

Ali: Nei, det finnes ingen amerikansk innvasjonsstyrke i Bagdad.

Sør: Nei, det pågår ingen islamisk innvasjon av Oslo-området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megler Smekk

Og vips så byttet du ut "muslimer" med "innvandrere".

Du klarer knapt skrive et innlegg uten å falsifisere og "jukse".

Sludder. I dette tilfellet er "innvandrere" = "muslimer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Ali: Nei, det finnes ingen amerikansk innvasjonsstyrke i Bagdad.

Sør: Nei, det pågår ingen islamisk innvasjon av Oslo-området.

Ali: Vår leder Hussein har full kontroll over Bagdad, finnes ingen problemer.

Sør. Politiet og myndighetene har full kontroll i Rosengård, finnes ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange negre på Island btw?

''Mange negre på Island btw?''

Så du insinuerer at Segunda kan få lov til å titulere seg som norsk siden ho (antakelig) ikke er "neger"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Mange negre på Island btw?''

Så du insinuerer at Segunda kan få lov til å titulere seg som norsk siden ho (antakelig) ikke er "neger"?

Vel, alle folkeslag folk er et resulatat av assimilering. Regner ikke emd at Segunda har til hensikt å lage en islandsk enklave i noge med brodd mot urbefolkningen. Så ja, hun er norsk.

Når det gjelder spørsmålet om negre til en islending er det ike tilfeldig. Har hørt og lest at det knapt finnes en eneste fast bosatt fremmedkulturell der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest etnisk norsk

''Du har så mye felles med dem at det er pinlig for deg.''

Dette kaller jeg personangrep, Sør. Hvordan skal du forsvare dette?

Jeg anbefaler at du klager til webmaster. Det er ingen her som kommer med så mange personangrep som sør. Hver gang han slipper opp for argumenter, noe som skjer rimelig ofte, slenger han ut et nytt nedrigt personangrep. Nok er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jeg anbefaler at du klager til webmaster. Det er ingen her som kommer med så mange personangrep som sør. Hver gang han slipper opp for argumenter, noe som skjer rimelig ofte, slenger han ut et nytt nedrigt personangrep. Nok er nok.

Nei, nei, nei, hver gang Sør slenger dritt, nedlatenheter og bedriver hersketeknikk er det _egentlig_ snakk om presentasjon av gode argumenter og folkeopplysning må vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Men de er ikke i flertall, verken nå eller i fremtiden.

For en som strøk i matte alt i femte klasse er det kanskje ikke slik, nei. Se og bli klok:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Vel, alle folkeslag folk er et resulatat av assimilering. Regner ikke emd at Segunda har til hensikt å lage en islandsk enklave i noge med brodd mot urbefolkningen. Så ja, hun er norsk.

Når det gjelder spørsmålet om negre til en islending er det ike tilfeldig. Har hørt og lest at det knapt finnes en eneste fast bosatt fremmedkulturell der oppe.

Tok en liten sjekk for moro skyld. Og joda det finnes et par hundre eksotiske muslimer på sagaøya, eller rundt en promille av befolkningen.

Så det er klart, at når man har slike fine retrettmuligheter til et fredlig paradis når det øvrige Europa om få tiår drukner i vold og borgerkrig, kan man alltids sitte å slenge rundt seg med tull til andre som ikke er like heldig stilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, alle folkeslag folk er et resulatat av assimilering. Regner ikke emd at Segunda har til hensikt å lage en islandsk enklave i noge med brodd mot urbefolkningen. Så ja, hun er norsk.

Når det gjelder spørsmålet om negre til en islending er det ike tilfeldig. Har hørt og lest at det knapt finnes en eneste fast bosatt fremmedkulturell der oppe.

''Har hørt og lest at det knapt finnes en eneste fast bosatt fremmedkulturell der oppe.''

Ja, det er interessant. Riktignok har vel Island under 500.000 innbyggere, men dog.

En digresjon: Språkpolitikken er også interessant. Den islandske språknemda har i stor grad lykkes med purisme-linja slik at de fleste fremmedord har fått islandske nyord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Har hørt og lest at det knapt finnes en eneste fast bosatt fremmedkulturell der oppe.''

Ja, det er interessant. Riktignok har vel Island under 500.000 innbyggere, men dog.

En digresjon: Språkpolitikken er også interessant. Den islandske språknemda har i stor grad lykkes med purisme-linja slik at de fleste fremmedord har fått islandske nyord.

Ja, de er i en særklasse når det gjelder å islorer egen kultur og språk fra alle andre. Må ha litt av en jobb de som skal lage egne ord til alt nytt som dukker opp, spesielt innefor data og teknologi.

Navnelovene er visst også veldig strenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotusen

Nei, nei, nei, hver gang Sør slenger dritt, nedlatenheter og bedriver hersketeknikk er det _egentlig_ snakk om presentasjon av gode argumenter og folkeopplysning må vite..

Ja, selvfølgelig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Hva er det å forsvare?

At vedkommende, slik som Nord Korea, forfekter monokulturisme, er en kjennsgjerning.

Det er det ikke. Det er kun din skrullete tolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Vel, alle folkeslag folk er et resulatat av assimilering. Regner ikke emd at Segunda har til hensikt å lage en islandsk enklave i noge med brodd mot urbefolkningen. Så ja, hun er norsk.

Når det gjelder spørsmålet om negre til en islending er det ike tilfeldig. Har hørt og lest at det knapt finnes en eneste fast bosatt fremmedkulturell der oppe.

Det du hører og leser henger ikke på greip hverken om islendinger eller andre. Det finnes mange innvandrere på Island, men nordmenn hører og leser om det som var for årtiere siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...