Gjest Kan ikke bade selv i dag Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kan jeg dra på Tøyenbadet eller Frognerbadet med to barn på 5 og 10 år (tiåringen kan svømme) uten å bade selv, eller må jeg være i vannet med den yngste? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Skjønner ikke helt spørsmålet, man MÅ jo ikke bade. Men du må nok kjøpe billett. Samt være forberedt på å hoppe uti for å redde dem hvis de drukner ;-) Jeg ville vel valgt en annen aktivitet, tror jeg, hvis jeg ikke kunne bade. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg hadde ikke dratt dit uten å kunne være i vannet sammen med den minste. Du må jo uansett stå ved kanten og følge med 100% av tiden. Det hadde ikke jeg orket uten å være i vannet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.