Gjest trygdemillionær Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Det var moro å høre :-) Gratulerer! Takk Kalevaala. Jeg er så glad akkurat nå 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer! Nyyyt ferie og kjøp deg noe du har hatt lyst på lenge! 0 Siter
Gjest trygdemillionær Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1308165552' post='4598446] Gratulerer! Nyyyt ferie og kjøp deg noe du har hatt lyst på lenge! Tusen takk Shira Jeg skal til Paris, som jeg alltid har drømt om å tilbringe noen uker i Gleder meg villt. 0 Siter
Gjest trygdemillionær Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer masse, det var fortjent ) Tusen takk Dorthe God sommer! Jeg skal på tur. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Tusen takk Shira Jeg skal til Paris, som jeg alltid har drømt om å tilbringe noen uker i Gleder meg villt. Høres fantastisk ut! Da synes jeg du skal unne deg en god middag der borte, med god vin til, god dessert og kaffe. Så skal du bare sitte der å nyte! Nyte selvsagt resten av Paris også, men dulle deg selv bort enten med litt ekslusiv mat eller noe annet du du ønsker. 0 Siter
Gjest trygdemillionær Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1308171939' post='4598579] Høres fantastisk ut! Da synes jeg du skal unne deg en god middag der borte, med god vin til, god dessert og kaffe. Så skal du bare sitte der å nyte! Nyte selvsagt resten av Paris også, men dulle deg selv bort enten med litt ekslusiv mat eller noe annet du du ønsker. Nå begynte jeg å glede meg ennå mer. Mat, god drikke, desserter, observere mennesker og et yrende liv. Jeg er så "lost" til vanlig. Dette blir så fint 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Jeg blir så oppriktig glad når jeg hører at slike gevinster går til noen som virkelig trenger det. Det er deg vel unt. Kos deg! 0 Siter
Gjest trygdemillionær Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Jeg blir så oppriktig glad når jeg hører at slike gevinster går til noen som virkelig trenger det. Det er deg vel unt. Kos deg! Jeg blir så glad av ordene dine Takk! Jeg ble også så glad da jeg leste at han som dro avgårde med hovedpremien var en ung mann. Da visste jeg ikke at jeg selv hadde fått en liten bit av kaken. Det så jeg når jeg skulle betale et par regninger i dag tidlig og trodde først det var noe feiloverføring. Hadde glemt hele tippinga, da jeg tipper veldig sjelden. Jeg fikk en følelse av at jeg skulle gjøre det da jeg tok ut penger i en Narvesen butikk rett før bankstreiken. Glad jeg fulgte den følelsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 Tusen takk Dorthe God sommer! Jeg skal på tur. God tur, dette unner jeg deg ) 0 Siter
Gjest trygdemillionær Skrevet 15. juni 2011 Skrevet 15. juni 2011 God tur, dette unner jeg deg ) Takk igjen Dorthe Gleder meg som en unge jeg nå 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Så flott! Og så velfortjent! Kos deg masse i sommer, dette blir en herlig ferie! 0 Siter
Gjest jeenny Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Klart vi kan Hehe bare tullet med deg. Jeg ønsker deg en flott ferie! 0 Siter
Gjest trygdemillionær Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Så flott! Og så velfortjent! Kos deg masse i sommer, dette blir en herlig ferie! Kose deg du også og tusen takk 0 Siter
Gjest trygdemillionær Skrevet 16. juni 2011 Skrevet 16. juni 2011 Hehe bare tullet med deg. Jeg ønsker deg en flott ferie! Jeg forstod i grunnen det Tusen takk, kose deg i ferien du også 0 Siter
Gjest Jeenny Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Hei, har du reist ennå? Har du bestilt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.