Gå til innhold

Feriepenger!

Gjest trygdemillionær

Anbefalte innlegg

Gjest trygdemillionær
Skrevet

Det var moro å høre :-)

Gratulerer!

Takk Kalevaala. Jeg er så glad akkurat nå :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira :o)
Skrevet

Gratulerer!

Nyyyt ferie og kjøp deg noe du har hatt lyst på lenge!

Gjest trygdemillionær
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1308165552' post='4598446]

Gratulerer!

Nyyyt ferie og kjøp deg noe du har hatt lyst på lenge!

Tusen takk Shira :) Jeg skal til Paris, som jeg alltid har drømt om å tilbringe noen uker i :) Gleder meg villt.

Gjest trygdemillionær
Skrevet

Gratulerer masse, det var fortjent :o)

Tusen takk Dorthe :) God sommer! Jeg skal på tur.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Tusen takk Shira :) Jeg skal til Paris, som jeg alltid har drømt om å tilbringe noen uker i :) Gleder meg villt.

Høres fantastisk ut! Da synes jeg du skal unne deg en god middag der borte, med god vin til, god dessert og kaffe. Så skal du bare sitte der å nyte!

Nyte selvsagt resten av Paris også, men dulle deg selv bort enten med litt ekslusiv mat eller noe annet du du ønsker.

Gjest trygdemillionær
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1308171939' post='4598579]

Høres fantastisk ut! Da synes jeg du skal unne deg en god middag der borte, med god vin til, god dessert og kaffe. Så skal du bare sitte der å nyte!

Nyte selvsagt resten av Paris også, men dulle deg selv bort enten med litt ekslusiv mat eller noe annet du du ønsker.

Nå begynte jeg å glede meg ennå mer. Mat, god drikke, desserter, observere mennesker og et yrende liv. :) Jeg er så "lost" til vanlig. Dette blir så fint :)

Skrevet

Jeg blir så oppriktig glad når jeg hører at slike gevinster går til noen som virkelig trenger det. Det er deg vel unt. Kos deg!

Gjest trygdemillionær
Skrevet

Jeg blir så oppriktig glad når jeg hører at slike gevinster går til noen som virkelig trenger det. Det er deg vel unt. Kos deg!

Jeg blir så glad av ordene dine :) Takk! Jeg ble også så glad da jeg leste at han som dro avgårde med hovedpremien var en ung mann. Da visste jeg ikke at jeg selv hadde fått en liten bit av kaken. Det så jeg når jeg skulle betale et par regninger i dag tidlig og trodde først det var noe feiloverføring. Hadde glemt hele tippinga, da jeg tipper veldig sjelden. Jeg fikk en følelse av at jeg skulle gjøre det da jeg tok ut penger i en Narvesen butikk rett før bankstreiken. Glad jeg fulgte den følelsen :)

Skrevet

Tusen takk Dorthe :) God sommer! Jeg skal på tur.

God tur, dette unner jeg deg :o)

Gjest trygdemillionær
Skrevet

God tur, dette unner jeg deg :o)

Takk igjen Dorthe :) Gleder meg som en unge jeg nå :)

Gjest Tatjana
Skrevet

Så flott! Og så velfortjent!

Kos deg masse i sommer, dette blir en herlig ferie!

Gjest jeenny
Skrevet

Klart vi kan :)

Hehe bare tullet med deg. Jeg ønsker deg en flott ferie! :)

Gjest trygdemillionær
Skrevet

Så flott! Og så velfortjent!

Kos deg masse i sommer, dette blir en herlig ferie!

Kose deg du også og tusen takk :)

Gjest trygdemillionær
Skrevet

Hehe bare tullet med deg. Jeg ønsker deg en flott ferie! :)

Jeg forstod i grunnen det :) Tusen takk, kose deg i ferien du også:)

• 3 uker senere...
Gjest Jeenny
Skrevet

Hei, har du reist ennå? Har du bestilt? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...