uvitende......! Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Min mann og jeg har snart vært sammen i 10 år. Har lyst til å overraske han på dagen, men jeg vet ikke helt hvordan. Middag hjemme/ute, gave.? Noen som har forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Helikoptertur! Det hadde jeg satt pris på! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tommitommi Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noe du vet han ønsker seg, dra sammen på festival, fisketur i ødemarka og camping (om han er den typen). Ikke tenk så mye romantisk men gjør noe du vet han vil like (ikke nødvendigvis du) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noe du vet han ønsker seg, dra sammen på festival, fisketur i ødemarka og camping (om han er den typen). Ikke tenk så mye romantisk men gjør noe du vet han vil like (ikke nødvendigvis du) Hun bør vel velge noe begge liker? Det blir ikke særlig trivelig på tur om hun "ofrer seg" og de gjør noe hun mistrives med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Bedre middag og vin, etterfulgt av overnatting på fint hotell? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tommitommi Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hun bør vel velge noe begge liker? Det blir ikke særlig trivelig på tur om hun "ofrer seg" og de gjør noe hun mistrives med. Er det ikke det som er kjærlighet da. At man gjør noe som kanskje ikke ville vært førstevalget, men man gjør det fordi man vet partneren ville blitt super glad. Tror de aller fleste har godt av å tenke litt mindr epå seg selv i blant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Spørs jo helt hva han ønsker seg, men en opplevelse litt utenom det vanlige må jo være helt topp!? Det kan være et restaurantbesøk (med barnevakt ordnet), hotellovernatting, en reise eller en spesiell konsert- eller teateropplevelse. Kanskje han ønsker seg tandem fallskjermhopp, rafting i shoa, tangokveld eller noe annet rart? Fantasien og økonomien setter evt. grenser :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hun bør vel velge noe begge liker? Det blir ikke særlig trivelig på tur om hun "ofrer seg" og de gjør noe hun mistrives med. ''Hun bør vel velge noe begge liker? Det blir ikke særlig trivelig på tur om hun "ofrer seg" og de gjør noe hun mistrives med.'' Mange er utmerket godt i stand til å gjøre noe de mistrives med og allikevel oppføre seg som folk og ikke føle at man ofrer seg i negativ forstand. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Spørs jo helt hva han ønsker seg, men en opplevelse litt utenom det vanlige må jo være helt topp!? Det kan være et restaurantbesøk (med barnevakt ordnet), hotellovernatting, en reise eller en spesiell konsert- eller teateropplevelse. Kanskje han ønsker seg tandem fallskjermhopp, rafting i shoa, tangokveld eller noe annet rart? Fantasien og økonomien setter evt. grenser :-). ''rafting i shoa'' :-) Er det ikke Sjoa elva heter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 ''rafting i shoa'' :-) Er det ikke Sjoa elva heter? Haha, er så internasjonal, vettø! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 ''Hun bør vel velge noe begge liker? Det blir ikke særlig trivelig på tur om hun "ofrer seg" og de gjør noe hun mistrives med.'' Mange er utmerket godt i stand til å gjøre noe de mistrives med og allikevel oppføre seg som folk og ikke føle at man ofrer seg i negativ forstand. ''Mange er utmerket godt i stand til å gjøre noe de mistrives med og allikevel oppføre seg som folk og ikke føle at man ofrer seg i negativ forstand.'' Fikk du med deg hva slags jubileum det er snakk om? Det er ikke hans runde fødselsdag. Det er deres FELLES jubileumsdag, der de skal feire at de har vært sammen i 10 år. Så hvorfor i all verden skal hun da måtte gjøre noe hun mistrives med? Det hjelper ikke det spøtt at hun kan være i stand til å ta seg sammen. Dette er en dag de skal feire sammen, fordi de har vært sammen i 10 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er det ikke det som er kjærlighet da. At man gjør noe som kanskje ikke ville vært førstevalget, men man gjør det fordi man vet partneren ville blitt super glad. Tror de aller fleste har godt av å tenke litt mindr epå seg selv i blant. Se svaret mitt til Mandolaika. Den ofringen du ber om, kan hun ta den dagen de skal feire at han fyller 40. Nå er det deres felles jubileum som er i sentrum. Er de ikke i stand til å finne en opplevelse begge kan trives med, bør de kanskje ikke holde sammen i ti år til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 ''Mange er utmerket godt i stand til å gjøre noe de mistrives med og allikevel oppføre seg som folk og ikke føle at man ofrer seg i negativ forstand.'' Fikk du med deg hva slags jubileum det er snakk om? Det er ikke hans runde fødselsdag. Det er deres FELLES jubileumsdag, der de skal feire at de har vært sammen i 10 år. Så hvorfor i all verden skal hun da måtte gjøre noe hun mistrives med? Det hjelper ikke det spøtt at hun kan være i stand til å ta seg sammen. Dette er en dag de skal feire sammen, fordi de har vært sammen i 10 år. ''Fikk du med deg hva slags jubileum det er snakk om? Det er ikke hans runde fødselsdag. Det er deres FELLES jubileumsdag, der de skal feire at de har vært sammen i 10 år. Så hvorfor i all verden skal hun da måtte gjøre noe hun mistrives med? Det hjelper ikke det spøtt at hun kan være i stand til å ta seg sammen. Dette er en dag de skal feire sammen, fordi de har vært sammen i 10 år.'' Ja, jeg fikk med meg det, men nå er det hun som tar initiativet til markeringen. Jeg ville tenkt på hva min partner likte spesielt godt å gjøre, men folk er forskjellige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tommitommi Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Se svaret mitt til Mandolaika. Den ofringen du ber om, kan hun ta den dagen de skal feire at han fyller 40. Nå er det deres felles jubileum som er i sentrum. Er de ikke i stand til å finne en opplevelse begge kan trives med, bør de kanskje ikke holde sammen i ti år til? Jeg snakker ikke om at hun skal ofre seg å gjøre noe som hun absolutt ikke vil, jeg bare sier at så koselig det ville vært å kunne gjøre noe for partneren sin som kanskje ikke var ens eget førstevalg. Jeg ga mannen min en campingtur selv om jeg helst foretrekker hotell, angrer ikke et sekund på det og han snakker om den enda. Vi tenker så altfor mye på oss selv, fint å gjøre noe man vet den andre vil synes er helt fantastisk. Middager er kjempekoselig, men herlig å kunne gjøre noe mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg snakker ikke om at hun skal ofre seg å gjøre noe som hun absolutt ikke vil, jeg bare sier at så koselig det ville vært å kunne gjøre noe for partneren sin som kanskje ikke var ens eget førstevalg. Jeg ga mannen min en campingtur selv om jeg helst foretrekker hotell, angrer ikke et sekund på det og han snakker om den enda. Vi tenker så altfor mye på oss selv, fint å gjøre noe man vet den andre vil synes er helt fantastisk. Middager er kjempekoselig, men herlig å kunne gjøre noe mer. Helt enig med deg her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.