Gjest forelsket mamma Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hei Har en kjæreste, jeg har hatt gjennom to år nå. Jeg har to barn, på 8 og 14 år. De er annenhver helg hos sin far. Kjæresten og jeg bor hver for oss, og er stort sett ikke sammen så mye når vi har barna hos oss (ei uke i slengen). Det er derfor veldig godt å kunne dele noen kvelder og netter når vi har mulighet. Da jeg har mine barn mer enn han har sine, er de ofte hos meg når han kommer. Barna mine sier ofte "må han være her hele tiden!? Han trenger jo ikke det?! Vi har lyst til å flytte sammen, men har valgt å vente litt pga diverse. Kan ungene styre når han skal komme og ikke? Jeg har jo alenetid med de og gjør ting uten ham også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Passer dere på å gjøre hyggelige ting sammen med ungene også? Hvis de føler at han legger beslag på deg det meste av tida kan det fort oppstå negative følelser og sjalusi. Jeg tror det er veldig viktig for den nye å innynde seg litt hos ungene. Ting går så mye lettere når de også gleder seg til han kommer neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.