Gjest orker ikke alt alene Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Vi har aldri hatt noe vaskehjelp. Men jeg tenker at det kunne vært fint med en skikkelig rundvask over hele huset, altså inni skaper, tak, vegger og vindu. Jeg ønkse også å få vasket inni alle skap og skuffer på kjøkkenet. Vi har ganske masse ting og et stort hus. Er det noen som har ledi noen til å gjøre dette for seg (utenom flytting)?. Hvor mye kostet det? Tok de inn og ut tingene også og ryddet litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kjære deg :-) Jeg prøver å få vasket hele huset iløpet av året, men vet jeg ikke klarer alt på en gang. Hva med å konsentrere seg om ett og ett rom, og ta det litt utover? Da kan du klare å ta det alene, sikkert med hjelp fra mannen din, og du slipper både utgifter og folk i skapene. Største jobben er å rydde ut og inn. Har du familie eller venner du kan spørre? Jeg har ingen som stiller opp, men det er tilfredsstillende å ha klart det alene, på tross av skranten helse :-) håper uansett du finner en løsning og får vasket! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg orker ikke engang tanken på at fremmede skal borti mine skap og skuffer så for meg hadde det vært helt utenkelig. Men som Sommerbris sier - ta litt en dag hver uke f.eks., så kommer du jo rundt til slutt. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det koster antagelig det samme som andre betaler for å vaske huset i timespris. Jeg vet ikke hvor mye folk betaler nå. Jeg har ingen betenkeligheter med å la andre gjøre det jeg ikke klarer sjøl eller orker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.