Gjest Uheldig gutt Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Gutten min er 11 år og kom inn i stad med masse blod fra munnen. En gutt hadde sparket han(uhell) og no er fortennene presset bakover. Bør vi dra på legevakta i kveld? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Legevakta gjør vel ikke noe med tennene? Prøv tannlegevakta om du bor på et sted som har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uheldig gutt Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Legevakta gjør vel ikke noe med tennene? Prøv tannlegevakta om du bor på et sted som har det. Ble legevakt først for å sy leppen og tannlegen etterpå. Noen som så det som skjedde sa at den andre gutten ikke sparket med vilje. Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. Mener jeg da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ble legevakt først for å sy leppen og tannlegen etterpå. Noen som så det som skjedde sa at den andre gutten ikke sparket med vilje. Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. Mener jeg da ''Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. '' Det er jeg ikke enig med deg i. Hvor mye han ble skadet sier ikke noe om hvorvidt det ble gjort med vilje av den andre. Du bør finne ut mer om hva som skjedde før du konkluderer slik, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ble legevakt først for å sy leppen og tannlegen etterpå. Noen som så det som skjedde sa at den andre gutten ikke sparket med vilje. Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. Mener jeg da ''Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. Mener jeg da'' Jo det kan da godt skje. I heftig lek kan det fort bli kraftige kroppsbevegelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uheldig gutt Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 ''Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. '' Det er jeg ikke enig med deg i. Hvor mye han ble skadet sier ikke noe om hvorvidt det ble gjort med vilje av den andre. Du bør finne ut mer om hva som skjedde før du konkluderer slik, Pga tidligere episoder med denne gutten så tror jeg det til jeg får høre fra de andre som var der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Pga tidligere episoder med denne gutten så tror jeg det til jeg får høre fra de andre som var der Håper det går bra med gutten din og at han får sove godt i natt til tross for både tenner og leppe :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ble legevakt først for å sy leppen og tannlegen etterpå. Noen som så det som skjedde sa at den andre gutten ikke sparket med vilje. Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. Mener jeg da ''Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. Mener jeg da'' Joda, min har en 1/3-dels fortann og et bittelite arr i underleppen og jeg så selv hva som skjedde på skjøytebanen dengang for ti år siden Ellers: Ikke rugg på tennene og si til gutten at han heller ikke må gjøre det. De vil feste seg etterhvert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uheldig gutt Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Håper det går bra med gutten din og at han får sove godt i natt til tross for både tenner og leppe :-) Håper det :-) Han må sette inn nye tenner. Det blir ikke billig. Håper forsikringen jeg har på han dekker det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ble legevakt først for å sy leppen og tannlegen etterpå. Noen som så det som skjedde sa at den andre gutten ikke sparket med vilje. Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. Mener jeg da Selvfølgelig kan det skje ved et uhell! Ofte er det helt tilfeldig hvor store skader det blir som følge av et sammenstøt, så han han rett og slett ha vært maks uheldig med hvordan han ble truffet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ble legevakt først for å sy leppen og tannlegen etterpå. Noen som så det som skjedde sa at den andre gutten ikke sparket med vilje. Men man må ikke sy leppen og tennene blir nesten slått ut vist noen sparker deg ved ett uhell. Mener jeg da Selvfølgelig kan det skje også ved uhell. Et spark kan være ganske hardt også ved uhell 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uheldig gutt Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Selvfølgelig kan det skje også ved uhell. Et spark kan være ganske hardt også ved uhell Kan være. Men både legevakta og tannlegen sa at det blir sånn skade ved ett uhell uten sko. No er jeg spent på om forsikringen dekker dette. Han må vist sette inn nye tenner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Kan være. Men både legevakta og tannlegen sa at det blir sånn skade ved ett uhell uten sko. No er jeg spent på om forsikringen dekker dette. Han må vist sette inn nye tenner Jeg mener at barn får dekket skader på tennene siden de har gratis tannhelsetjeneste. Har i alle fall et barn i venneflokken som knakk halve fortanna. Hun har fått dekket "protese". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Håper det :-) Han må sette inn nye tenner. Det blir ikke billig. Håper forsikringen jeg har på han dekker det Dette høres veldig vondt ut, håper at han har fått noe smertestillende som hjelper. ''Håper forsikringen jeg har på han dekker det'' Jeg ville bli veldig overrasket om dette ikke dekkes av den offentlige tannhelsetjenesten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvor skjedde dette? Jeg tenker forsikringsmessig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.