Gå til innhold

Dere som har tenåringsdøtre...

laban

Anbefalte innlegg

...som iblant synes at dere (mødrene, altså) er teitest i verden: La dem se på NRK1 ikveld kl. 2215 (britisk dokumentar "Mamma og meg"). Den ligger her også:

http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/2069/

Jeg har sett den før, og den er helt ubetalelig. (Eks. Datter: Jeg vil ta fordypningsemner i flere fag på skolen! Mor: Det trenger du IKKE, du skal jo bli modell!)

Den er forøvrig underholdende selv om man ikke er jentemamma. Og ja, jeg skjønner at det er satt på spissen, men den får allikevel oss gjennomsnittsmødre til å framstå som normale og fornuftige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer anbefalingen.

''Og ja, jeg skjønner at det er satt på spissen, men den får allikevel oss gjennomsnittsmødre til å framstå som normale og fornuftige...''

Ja, den mamman der fikk meg til å føle meg som en moden, voksen dame :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har sett den før, og den er helt ubetalelig. (Eks. Datter: Jeg vil ta fordypningsemner i flere fag på skolen! Mor: Det trenger du IKKE, du skal jo bli modell!) ''

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Eks. Datter: Jeg vil ta fordypningsemner i flere fag på skolen! Mor: Det trenger du IKKE, du skal jo bli modell!''

*stum* Er det mulig!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Eks. Datter: Jeg vil ta fordypningsemner i flere fag på skolen! Mor: Det trenger du IKKE, du skal jo bli modell!''

*stum* Er det mulig!?

Hun er ikke akkurat noen gjennomsnittsmamma, men man får ikke inntrykk av at hun _gjør_ seg dum.

Bare se starten på nettet: "Når jeg blir voksen, har jeg lyst til å bli arkitekt, skuespiller eller glamourmodell. Det er mamma som vil jeg skal bli glamourmodell."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

black wealch

Uff jeg fikk helt vondt av å se dette jeg..

En så forstandig 14-åring, som måtte skulke skolen for å være med å stelle mamma etter nok brystforstørrelse.

Var det sant tro, eller mye skuespill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Hun er ikke akkurat noen gjennomsnittsmamma, men man får ikke inntrykk av at hun _gjør_ seg dum.

Bare se starten på nettet: "Når jeg blir voksen, har jeg lyst til å bli arkitekt, skuespiller eller glamourmodell. Det er mamma som vil jeg skal bli glamourmodell."

Jeg og 12 åringen satt og så på programmet i går. Het ufattelig at hun mora virkelig ønsker å vise all verden hvor dum hun er....

Stakkars jente. Det var jo hun som var den voksne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det. Jeg satt igjen med en vond følelse i magen. Ikke på grunn av datteren, for hun vil sikkert klare seg bra i livet, men på grunn av den stakkars ødelagte mora. Det der var ikke et lykkelig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har også sett filmen for noen måneder siden og har fortsatt et tydelig bilde av den flotte jenta og den håpløse og fortvilte moren. Filmen gjorde egentlig et ganske sterkt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...