Gå til innhold

Siden vi er så godt igang - kunne du....


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest nope, ikke nå

''

Smiletegn er irrelevant.''

Smiletegn er åpenbart ikke relevant, ettersom de indikerer hvordan innlegget skal tolkes. Først feiltoker du det, og når det blir påpekt, så skriver du at "Smiletegn er irrelevant."

Med vennlig hilsen

Smiletegn er irrelevant. Man kan ikke lire ut av seg ethvert idiotisk innfall eller enhver fornærmelse, slenge på et smiletegn, og tro at det skal oppveie meningen. Nok en hersketeknikk. Man skriver en ting, og "later som" man skriver noe annet, fordi man ikke ønsker å stå for det som er sagt.

Feks: Du er en drittsekk og en beregnende, ondskapsfull psykopat :)

:)

I hvilket univers er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    30

  • morsan

    22

  • ShitDiddelyDo

    17

  • frosken

    7

Mest aktive i denne tråden

Smiletegn er irrelevant. Man kan ikke lire ut av seg ethvert idiotisk innfall eller enhver fornærmelse, slenge på et smiletegn, og tro at det skal oppveie meningen. Nok en hersketeknikk. Man skriver en ting, og "later som" man skriver noe annet, fordi man ikke ønsker å stå for det som er sagt.

Feks: Du er en drittsekk og en beregnende, ondskapsfull psykopat :)

:)

I hvilket univers er det greit?

Ikke smiletegn :-) men "fleipetegn" ;-) (ser du at det ene øye blunker?)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nope, ikke i dag

Vi befinner oss stort sett iblant dere vanlige dødelige :P

Nå er jeg jo singel, og tanken på å treffe en hørende mann skremmer meg kanskje bittelitt... ikke fordi vi ikke kan kommunisere, men fordi jeg ikke vet om han ville forstått mine følelser rundt det å tilhøre en minoritet og hvorfor det er viktig for meg å ha tilhørighet i begge leirer (døve/hørende).

Det er ofte veldig avslappende for meg å kommunisere med andre døve (helst de med CI, som meg), da vi forstår hverandre godt (da snakker jeg skriftlig kommunikasjon via FB f.eks.). Med hørende må jeg forklare meg på andre måter, og de vil gjerne få meg til å forstå at det faktisk er litt grunn til å synes synd på seg selv som døv - noe jeg ikke greier :P

Ville en hørende partner ønska å være med meg på fest sammen med bare døve venner f.eks.? Det er ikke noe problem for meg på fest sammen med bare hørende, men jeg er jo vant til at jeg ikke nødvendigvis får med meg alt som blir sagt ;)

For ikke å snakke om i senga da :P

Skal man ha på CI eller kan man ta den av? Tenk om hørende pleier å snakke dirty i senga, og jeg ikke hører det?? Tenk om han sier noe viktig jeg burde få med meg? ;P En døv partner kommuniserer på andre måter under sexakten :P

Hehe, mye jeg tenker på altså ;)

Hvorfor biter du hodet av meg, når du mener akkurat det samme selv? (Leste ikke dette før nå)

Forskjellen er bare at du kan tenke deg å ta denne utfordringen, jeg kan i utgangspunktet ikke tenke meg det. Det du skriver, er mer enn nok til å få meg til å tvile på at det ville fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...