Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker spesielt disse:

WordFeud - Scrabble.

My Days - Menstruasjonskalender. Jeg legger inn start og slutt, og den regner ut ca. når neste eggløsning/fruktbarhetsperiode/mens kommer.

My Migraine Log - Gir meg statistikk over migreneanfallene mine.

Hello Expense - Holder styr på dagligvare - og bensinutgiftene

Shopping List plus - Handleliste med Check off - funksjon

Note Everything - Har mulighet for kryptering av notater.

Tweet Caster - Twitterklient

DiskUsage - Grafisk oversikt over applikasjonenes bruk av plass i minnet.

Gentle Alarm

Google Maps + Latitude

Google Translate

Spotify

Dropbox - Lagrer dokumentene mine i skyen - tilgjengelig fra alle enheter: Telefon, JobbPC, hjemmePC

LatestQuakes - Oversikt over siste store jordskjelv.

Taskos - To-do liste med check off-funksjon.

Jeg bruker spesielt disse:

WordFeud - Scrabble.

My Days - Menstruasjonskalender. Jeg legger inn start og slutt, og den regner ut ca. når neste eggløsning/fruktbarhetsperiode/mens kommer.

My Migraine Log - Gir meg statistikk over migreneanfallene mine.

Hello Expense - Holder styr på dagligvare - og bensinutgiftene

Shopping List plus - Handleliste med Check off - funksjon

Note Everything - Har mulighet for kryptering av notater.

Tweet Caster - Twitterklient

DiskUsage - Grafisk oversikt over applikasjonenes bruk av plass i minnet.

Gentle Alarm

Google Maps + Latitude

Google Translate

Spotify

Dropbox - Lagrer dokumentene mine i skyen - tilgjengelig fra alle enheter: Telefon, JobbPC, hjemmePC

LatestQuakes - Oversikt over siste store jordskjelv.

Taskos - To-do liste med check off-funksjon.

Tusen takk! Her var det mye jeg ikke visste fantes.

Annonse

Nyttige apps:

Shazam - til å finne ut hva sanger jeg f.eks hører på radio eller TV heter

Yr.no og Storm.no - værvarsler

Almanakk

Trafikkinfo

Facebook

MSN

iMdB - internet movie database

Spotify

Diverse nummeropplysninger

Postens sporingsapp

En haug av kamera-apps, der Hipstamatic er en klar favoritt

Pages (Apples svar på Word)

Keynote remote (kan jeg bruke til å styre Keynote på iPod med. Keynote er Apples svar på Powerpoint)

yr.no, notisblokk, mail, facebook, fotoalbum, kabal, bubbleshooter, angry birds, tuner, metronom, musikk, podcast

har iPhone (den aller, aller, aller første som kom, kjøpt i USA)

''bubbleshooter''

Ja den glemte jeg :-)

Står fast på level 355 på tredje uka.. :-P

Gjest Elextra

Shopshop - handleliste. Jeg har jo alltid mobilen med, og følgelig har jeg alltid handlelista med når jeg skal på butikken. Genialt :)

Facebook-app'en brukes også endel.

Chictionary liker jeg godt - spill.

Et spørsmål om shopshop - må selve handlelisten da også skrives på telefonen eller kan den importeres/mailes dit?

I utgangspunktet genialt, men jeg synes det virker litt knotete å skrive handlelisten på telefonen - foretrekker fulltastatur til dét.

Annonse

Et spørsmål om shopshop - må selve handlelisten da også skrives på telefonen eller kan den importeres/mailes dit?

I utgangspunktet genialt, men jeg synes det virker litt knotete å skrive handlelisten på telefonen - foretrekker fulltastatur til dét.

Jeg tror ikke det går å importere den. Men, det du skriver inn lagres, så etterhvert trenger du bare skrive: "br", så kommer f.eks. brød opp. Den har også slettefunksjon, slik at du kan slette etterhvert som du finner det som står på lista.

Du kan sende lista med mail eller sms til andre.

Gjest Elextra

Jeg tror ikke det går å importere den. Men, det du skriver inn lagres, så etterhvert trenger du bare skrive: "br", så kommer f.eks. brød opp. Den har også slettefunksjon, slik at du kan slette etterhvert som du finner det som står på lista.

Du kan sende lista med mail eller sms til andre.

Ok, kanskje verd å prøve :-).

candyqueen_83

Knotete å skrive den på telefonen? Jeg bare skriver lista mi i en SMS jeg og lagrer den i usendte :P

Gjest Elextra

Knotete å skrive den på telefonen? Jeg bare skriver lista mi i en SMS jeg og lagrer den i usendte :P

''Knotete å skrive den på telefonen? Jeg bare skriver lista mi i en SMS jeg og lagrer den i usendte ''

Skjønner jo at det er mulig å skrive på telefonen, gjør det stadig vekk, men det går langt raskere å skrive en lengre liste på PC.

petter smart

iBoobs (pupper som rister når du rister på telefonen). Genialt, egentlig verdt hele investeringen i smarttelefon.

Andre bra app'er er gulesider, google (inkludert oversetter som er mye brukt), bubble (vater), robo defense, altibox (styre tv-opptak++) samt gps (tester ut ulike nå).

Jeg bruker de vanlige appene som er nevnt her. Men den eneste jeg ikke kan unnvære er den som heter telefonterror.no. Den inneholder nesten 6000 telefonnummere til telefonselgere og markedsundersøkelser. Og hvilken lettelse og slippe og ta disse telefonene i hverdagen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...