Gjest bjørg ingrid Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg skal flytte til Arendal om ett år, og da kommer jeg til å kjøpe meg rekkehus. Har ganske mye egenkapital på bok, og foreldre som eventuelt kausjonerer om jeg ellers ikke får lån. Om renten går opp til det dobbelte, så er det omtrent det samme jeg betaler i leie i dag, så det vil bli bra å betale inn til seg selv snart. Jeg lurer på å kjøpe allerede nå om det er noe som dukker opp og som jeg liker veldig godt. Er det noen som bor i området og som vet om det er en enkel sak å leie ut et rekkehus for et år, og i tilfelle; hvor mye kan jeg regne med å få i leieutgifter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest innflytter Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei. Tror det er en relativt smal sak å få leid ut, så lenge leiligheten er fin og ok størrelse, samt beliggenhet. Leieutgifter kommer jo helt an på det ovennevnte... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arendalervisågladei :) Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kjenner godt til byen, vokst opp der og har bodd der lenge, bor i en nærliggende by nå. Piece of cake å leie ut, selv et stykke fra sentrum men da gjerne mot Stoa bør du orientere deg rundt, Rykene feks blir for langt unna (men selv det går å få leid ut). Mao orienter deg i sentrum og litt utenfor i retning maxis, og stoa. Liten men deilig by! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjørg ingrid Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kjenner godt til byen, vokst opp der og har bodd der lenge, bor i en nærliggende by nå. Piece of cake å leie ut, selv et stykke fra sentrum men da gjerne mot Stoa bør du orientere deg rundt, Rykene feks blir for langt unna (men selv det går å få leid ut). Mao orienter deg i sentrum og litt utenfor i retning maxis, og stoa. Liten men deilig by! Vi snakker om i nærheten av byen, Nedenes, Barbu o.l Standarden kommer til å være ok, men det som er tingen er at det jo bare blir for ett år, og er litt redd for at ingen da vil leie, selv om jeg kan sette ned leieinntektene litt om det vil hjelpe. Jeg vil jo flytte inn selv om ett år, og ønsker ikke å lure noen angående hvor lenge de kan bo der. Dette blir et usikkerhetsmoment for meg kjenner jeg. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arendalervisågladei :) Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Vi snakker om i nærheten av byen, Nedenes, Barbu o.l Standarden kommer til å være ok, men det som er tingen er at det jo bare blir for ett år, og er litt redd for at ingen da vil leie, selv om jeg kan sette ned leieinntektene litt om det vil hjelpe. Jeg vil jo flytte inn selv om ett år, og ønsker ikke å lure noen angående hvor lenge de kan bo der. Dette blir et usikkerhetsmoment for meg kjenner jeg. Takk for svar. Skal du til Nedenes vil du slite med å få leid ut. Barbu er ok om det er nærmere byen men da er det også dyrt å kjøpe. Dersom du orienterer deg opp mot stoa øverst fra bløtekjær til maxis er du trygg. Dette fordi det er enkelt å leie ut, kort avstand til byen, hyppig med buss, bra tilbud til shopping og ellers alt du trenger innen kort avstand. Du bør også orientere deg mot høyskolen som ligger like ved sykeshuset. Dersom du velger noe innen den radiusen jeg ga deg vil du utmerket kunne få leid ut både til sykehusansatte og til sykepleiestudenter for 1 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.