Gå til innhold

Radikale muslimer: «Cappelen Damm, måtte de bren

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

Kan du ikke i hvert fall sitere korrekt?

Det var ikke "hver sjette utlending". Det er noen land som er sterkt overrepresentert, og andre som er underrepresentert, i følge tall fra SSB.

http://www.dagbladet.no/2011/06/17/nyheter/innvandring/kriminalitet/16958521/

I tillegg sier folk fra SSB følgende:

''Eller han kan slå fast at gjennomsnittet av innvandrere, når vi holder «verstingene» unna, er mer lovlydige enn gjennomsnittet av nordmenn. (Og hvor mange slike verstinger er det, spurte intervjueren. 84 stykker, svarte statistikeren.) ''

Kilde: http://www.dagsavisen.no/meninger/article479541.ece

Med vennlig hilsen

Morsomt. Poste to så selvmotsigende ting i ett og samme innlegg. Statistikken på den ene siden, og gal-manns-rallingenen som står stikk i strid med statistikken på den andre.

Man må jo bare skoggle. Du har en fantastisk evne til å tilsynelatende _ville_ famle rundt i mørket.

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• hidi, the scorpion

17

• megler Smekk

9

• Angustia

6

hidi, the scorpion

''Leste du ikke den nye sjokkerende statistikken som viste av hver sjette utlending, ble arrestert for vold?''

Virkelig??!! Om dette medfører riktighet er det katastrofalt alarmerende, for ikke å snakke om høyst sensasjonelt. Hvem har foretatt og publisert denne statistikken?

''Har du kontakt med norske og utlandske ungdommer?

Det har jeg...

Og det er ikke et godt bilde fra noen av dem!''

Jeg har også utstrakt kontakt med norske og "utenlandske" ungdommer (i Norge) både privat og i jobbsammenheng, og erfarer både positive og negative ting som i øvrige samfunnsgrupper. Er spent på hva ditt generelle bilde er?

'' Er spent på hva ditt generelle bilde er?''

Jeg lytter til hva ungdommen har å si om utlendinger. Jeg er voksen, og kan avskrive mye av hva de sier. Men de holder på sitt:(

I mine øyne er begge parter skyldige, men det går ikke hjem hos den hvite befolkningen:( De mener at gjenger med utlendinger startet først!

Jeg har ikke vært tilstede, men tviler sterkt på at det er _kun_ en side av saken.

Men hvit ungdom, har en helt annen mening, så hva jeg sier faller rett i jorden...

Jeg _vet_ at de er like gode, men ingen hører på meg:(

Gjest Nord og ned.

'' Er spent på hva ditt generelle bilde er?''

Jeg lytter til hva ungdommen har å si om utlendinger. Jeg er voksen, og kan avskrive mye av hva de sier. Men de holder på sitt:(

I mine øyne er begge parter skyldige, men det går ikke hjem hos den hvite befolkningen:( De mener at gjenger med utlendinger startet først!

Jeg har ikke vært tilstede, men tviler sterkt på at det er _kun_ en side av saken.

Men hvit ungdom, har en helt annen mening, så hva jeg sier faller rett i jorden...

Jeg _vet_ at de er like gode, men ingen hører på meg:(

80% av såkalte barneran utføres av innvandrerungdom. 80% av ofrene er hvit norsk ungdom. Hvem som starter hva, og hvem som er en trussel mot hvem er udiskuterbart.

Når det gjelder voldtekt av jenter hvor både offer og overgriper er unge, er forholdet ennå mer ekstremt, nærmere 100 til 0.

hidi, the scorpion

Kan du ikke i hvert fall sitere korrekt?

Det var ikke "hver sjette utlending". Det er noen land som er sterkt overrepresentert, og andre som er underrepresentert, i følge tall fra SSB.

http://www.dagbladet.no/2011/06/17/nyheter/innvandring/kriminalitet/16958521/

I tillegg sier folk fra SSB følgende:

''Eller han kan slå fast at gjennomsnittet av innvandrere, når vi holder «verstingene» unna, er mer lovlydige enn gjennomsnittet av nordmenn. (Og hvor mange slike verstinger er det, spurte intervjueren. 84 stykker, svarte statistikeren.) ''

Kilde: http://www.dagsavisen.no/meninger/article479541.ece

Med vennlig hilsen

Jeg leste 1/6!

Resten får du finne ut av selv.

Jeg har stor sans for innvandring, og hater når familier blir hevet ut av landet, det er en stor skam!

Men vi trenger ikke flere kriminelle i landet vårt!

Alle muslimer er selvfølgelig ikke medlem av registrete trossamfunn som motterstatstøtte. Og igjen, mine tall bekreftes av eksperter på området.

''Alle muslimer er selvfølgelig ikke medlem av registrete trossamfunn som motterstatstøtte.''

Trolig er det nok heller motsatt - trossamfunn har nok langt flere "medlemmer" enn det som faktisk eksisterer, nettopp for å få penger for dem.

De får penger per medlem, så å påstå at de ikke registrerer muslimer faller på sin egen urimelighet.

Jeg leste 1/6!

Resten får du finne ut av selv.

Jeg har stor sans for innvandring, og hater når familier blir hevet ut av landet, det er en stor skam!

Men vi trenger ikke flere kriminelle i landet vårt!

Det er da ingen som mener vi trenger kriminelle.

Med vennlig hilsen

Annonse

hidi, the scorpion

80% av såkalte barneran utføres av innvandrerungdom. 80% av ofrene er hvit norsk ungdom. Hvem som starter hva, og hvem som er en trussel mot hvem er udiskuterbart.

Når det gjelder voldtekt av jenter hvor både offer og overgriper er unge, er forholdet ennå mer ekstremt, nærmere 100 til 0.

Ikke enig med deg en plass:(

Vi har mange flotte invandrere, som gjør sitt beste i det norske samfunn!

Det er gjerne de som blir swendt hjem, mens forbrytere får bli her.

TO tvillinger bor i Norge, nå vil de sende den ene av dem hjem, ingen har kriminell rulleblad! Hvor er rettferdigheten?

Gjest Nord og ned.

Ikke enig med deg en plass:(

Vi har mange flotte invandrere, som gjør sitt beste i det norske samfunn!

Det er gjerne de som blir swendt hjem, mens forbrytere får bli her.

TO tvillinger bor i Norge, nå vil de sende den ene av dem hjem, ingen har kriminell rulleblad! Hvor er rettferdigheten?

''Ikke enig med deg en plass:(''

Om du er enig eller ikke enig i rene tall og fakta som blir forsøkt presentert for deg, opptar meg ikke en døyt.

De endrer seg ikke av den grunn.

hidi, the scorpion

Det er da ingen som mener vi trenger kriminelle.

Med vennlig hilsen

''Det er da ingen som mener vi trenger kriminelle.''

Staten gjør, fordi de aner hvor de skal sende de kriminelle hen!

Og det går på bekostning av flotte utenlandske medmennesker, som burde få opphold!

''Det er da ingen som mener vi trenger kriminelle.''

Staten gjør, fordi de aner hvor de skal sende de kriminelle hen!

Og det går på bekostning av flotte utenlandske medmennesker, som burde få opphold!

''Staten gjør, fordi de aner hvor de skal sende de kriminelle hen!''

Hæ?

Staten kan ikke sende noen (kriminelle eller ei) til land hvor de risikerer forfølgelse/dødsstraff - fordi det er forbudt iht Den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen. Hvis noen sendte dem ut, så ville de vært kriminelle! Dette gjelder for ALLE land i Europa.

Vi kan selvsagt heller ikke sende ut folk vi ikke ander hvem er - hvor skulle vi sende dem hen? Setter vi dem på et fly til "Marokko" (uten ID-papirer) vil selvsagt Marokko sette dem på første fly tilbake til Norge, ettersom Marokko ikke vet hvor de kommer fra, annet enn fra Norge.

Tenk deg om hva du skriver!

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion

''Ikke enig med deg en plass:(''

Om du er enig eller ikke enig i rene tall og fakta som blir forsøkt presentert for deg, opptar meg ikke en døyt.

De endrer seg ikke av den grunn.

''De endrer seg ikke av den grunn.''

Fakta er fakta, og om de ikke klarer å ta til deg fakta, så er du enten uvitende eller rett og slett dum!

Hadde mennesker klart å ta til seg fakta under 2. verdenskrig, så hadde mange jøder overlevd!

megler Smekk

''Alle muslimer er selvfølgelig ikke medlem av registrete trossamfunn som motterstatstøtte.''

Trolig er det nok heller motsatt - trossamfunn har nok langt flere "medlemmer" enn det som faktisk eksisterer, nettopp for å få penger for dem.

De får penger per medlem, så å påstå at de ikke registrerer muslimer faller på sin egen urimelighet.

Faen du så raller. Fagfolk mener noe helt annet. Og jeg stoler mer dem enn en anonym kverulant-pudding.

Gjest Nord og ned.

''De endrer seg ikke av den grunn.''

Fakta er fakta, og om de ikke klarer å ta til deg fakta, så er du enten uvitende eller rett og slett dum!

Hadde mennesker klart å ta til seg fakta under 2. verdenskrig, så hadde mange jøder overlevd!

Og dette røret skal liksom ligne på hva? Ett slags svar på de tall jeg presenterte?

Annonse

hidi, the scorpion

''Staten gjør, fordi de aner hvor de skal sende de kriminelle hen!''

Hæ?

Staten kan ikke sende noen (kriminelle eller ei) til land hvor de risikerer forfølgelse/dødsstraff - fordi det er forbudt iht Den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen. Hvis noen sendte dem ut, så ville de vært kriminelle! Dette gjelder for ALLE land i Europa.

Vi kan selvsagt heller ikke sende ut folk vi ikke ander hvem er - hvor skulle vi sende dem hen? Setter vi dem på et fly til "Marokko" (uten ID-papirer) vil selvsagt Marokko sette dem på første fly tilbake til Norge, ettersom Marokko ikke vet hvor de kommer fra, annet enn fra Norge.

Tenk deg om hva du skriver!

Med vennlig hilsen

''Tenk deg om hva du skriver!''

Ikke døm for fort, for det var akkurat hva jeg mente. Staten kan ikke sende forbrytere ut i hytt og vær! Der er jeg helt enig.

Jeg ønsker ingen fanger til dødsstraff, da jeg er totalt i mot det. Men jeg ønsker at flere flotte familier skal få bli i Norge!

megler Smekk

''Tenk deg om hva du skriver!''

Ikke døm for fort, for det var akkurat hva jeg mente. Staten kan ikke sende forbrytere ut i hytt og vær! Der er jeg helt enig.

Jeg ønsker ingen fanger til dødsstraff, da jeg er totalt i mot det. Men jeg ønsker at flere flotte familier skal få bli i Norge!

Skal ALLE "flotte" familier som kommer til Norge få oppholdstillatelse?

megler Smekk

Ja, hva er galt med det?

Vi trenger arbeidskraft og vi trenger "flotte familier"! I motsetning til unge kriminelle!

''Ja, hva er galt med det?''

Nei, la oss nå ta i mot en millioner flotte familier det neste tiåret. For du vil vel ikke ha noen øvre grense?

Nei, la oss nå ta i mot en millioner flotte familier det neste tiåret. For du vil vel ikke ha noen øvre grense?

1 million over 10 år er 100000 i året. Det vil øke Norges befolkning fra ca 5 millioner til 6 millioner, hvis det er snakk om individer, eller til kanksje 8 millioner, hvis det er snakk om familier.

Det ville redusert mangelen på arbeidskraft, og er for øvrig hvordan store land som USA ble bygget opp.

hidi, the scorpion

''Nei, la oss nå ta i mot en millioner flotte familier det neste tiåret. For du vil vel ikke ha noen øvre grense?''

Hvor selvsentrert går det an å bli?

Norge har nasse plass til innvandrere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...