Gå til innhold

Bikinier fra Victorias secret - str, toll, porto

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg falt for denne bikinien fra Victorias secret (blå variant), men er usikker på om det blir altfor dyrt eller ikke.... Dessuten lurer jeg på om størrelsene kan sammenlignes med norske størrelser?

http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265482535123&c=Page&cid=1304338665618&pagename=vsdWrapper

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Ja, den var fin, fikk lyst på den selv! Håper kroppen følger med på kjøpet ;).

Har bestilt fra VS tidligere, og husker det ble ganske dyrt med toll og transport etc. (men husker ikke hvor dyrt). Størrelsen var så vidt jeg husker ikke noe problem - den jeg fikk var som forventet (men jeg er ganske kjent med amerikanske størrelser).

Gjest togli

Ja, den var fin, fikk lyst på den selv! Håper kroppen følger med på kjøpet ;).

Har bestilt fra VS tidligere, og husker det ble ganske dyrt med toll og transport etc. (men husker ikke hvor dyrt). Størrelsen var så vidt jeg husker ikke noe problem - den jeg fikk var som forventet (men jeg er ganske kjent med amerikanske størrelser).

Det er lov å håpe mht kroppen :P

Jeg pleier som regel å kjøpe bikinitruser i et par str større enn vanlig, da jeg synes de ser penere ut på da... I Norge ville jeg antagelig kjøpt str. 40 i underdel og 36-38 i overdel. Hvis jeg bestiller denne i str M på underdel og S i overdel -burde ikke det bli passe? Den koster bare litt over 200 NOK, så jeg overlever vel toll og porto får jeg håpe... likte denne så godt!

Gjest Elextra

Jeg pleier som regel å kjøpe bikinitruser i et par str større enn vanlig, da jeg synes de ser penere ut på da... I Norge ville jeg antagelig kjøpt str. 40 i underdel og 36-38 i overdel. Hvis jeg bestiller denne i str M på underdel og S i overdel -burde ikke det bli passe? Den koster bare litt over 200 NOK, så jeg overlever vel toll og porto får jeg håpe... likte denne så godt!

Høres greit ut, det. Amerikanske klær er generelt litt større i størrelsen enn europeiske. Tror det var amerikanske størrelser på det jeg bestilte (6-8 etc..).

Husker jeg fikk en overraskende regning på UPS-levering (pakke på døra) - var ikke helt klar over at jeg bestilte det. Dermed ble det 500-600 i overraskende ekstraregning. Det er et par år siden, så husker ikke helt detaljene.

Gjest togli

Høres greit ut, det. Amerikanske klær er generelt litt større i størrelsen enn europeiske. Tror det var amerikanske størrelser på det jeg bestilte (6-8 etc..).

Husker jeg fikk en overraskende regning på UPS-levering (pakke på døra) - var ikke helt klar over at jeg bestilte det. Dermed ble det 500-600 i overraskende ekstraregning. Det er et par år siden, så husker ikke helt detaljene.

Ok! Da bestiller jeg -og legger skylda på deg om det blir feil :P

Usj... får passe på at det ikke blir "på-døra-pris" ..... *nervøs*

Gjest Elextra

''Jeg pleier som regel å kjøpe bikinitruser i et par str større enn vanlig''

Det gjør jeg også!

Annonse

Gjest togli

''Jeg pleier som regel å kjøpe bikinitruser i et par str større enn vanlig''

Det gjør jeg også!

Vet av mange som gjør det, ja :)

Samme med truser.... Jeg bruker str 36 i bukser og str 40 i truser.. rare greier ;)

Nå er bikinien bestilt og det ble 68 dollar...virka som det inkluderte tollen. Håper jeg blir fornøyd nå da ;)

Gjest Elextra

Samme med truser.... Jeg bruker str 36 i bukser og str 40 i truser.. rare greier ;)

Nå er bikinien bestilt og det ble 68 dollar...virka som det inkluderte tollen. Håper jeg blir fornøyd nå da ;)

''Nå er bikinien bestilt og det ble 68 dollar...virka som det inkluderte tollen''

Tror nok ikke VS tar ansvar for norsk toll, nei. Antakelig vil du få en regning fra tollen i ettertid.

Mary Poppins

Jeg er som deg og pleier å gå opp en eller to str på bikinier og truser. Min erfaring er at Victoria Secrets er littegranne små i størrelsene når det gjelder badetøy. Men hvis du har kjøpt bikinitruse med snøring er det ikke sikkert du trenger å gå opp en størrelse (får ikke åpnet linken din på pc’en jeg sitter på nå)

Når det gjelder toll, så blir det ca 100kr i tollgebyr, pluss 25% av kjøpsverdien. Så det blir ca 200kr i toll for din del. :-)

Mary Poppins

''Nå er bikinien bestilt og det ble 68 dollar...virka som det inkluderte tollen''

Det gjør det ikke, men du kan være heldig og slippe toll likevel.

mariaflyfly

Jeg er som deg og pleier å gå opp en eller to str på bikinier og truser. Min erfaring er at Victoria Secrets er littegranne små i størrelsene når det gjelder badetøy. Men hvis du har kjøpt bikinitruse med snøring er det ikke sikkert du trenger å gå opp en størrelse (får ikke åpnet linken din på pc’en jeg sitter på nå)

Når det gjelder toll, så blir det ca 100kr i tollgebyr, pluss 25% av kjøpsverdien. Så det blir ca 200kr i toll for din del. :-)

''Når det gjelder toll, så blir det ca 100kr i tollgebyr, pluss 25% av kjøpsverdien. Så det blir ca 200kr i toll for din del. :-)''

Men moms kommer da i tillegg?

mariaflyfly

Det gjør det ikke, men du kan være heldig og slippe toll likevel.

''Det gjør det ikke, men du kan være heldig og slippe toll likevel.''

Jeg har handla mye på nett, og det har bare skjedd meg to ganger. Et par ganger har jeg fått tollregninga flere måneder i etterkant :(

Annonse

Mary Poppins

''Det gjør det ikke, men du kan være heldig og slippe toll likevel.''

Jeg har handla mye på nett, og det har bare skjedd meg to ganger. Et par ganger har jeg fått tollregninga flere måneder i etterkant :(

Kun to ganger? Det har skjedd meg flere ganger, men sjeldent dersom jeg har kjøpt for store beløp. Og ja det hender man tror man har slippet tollen men så kommer regningen i etterkant.. det er kjipt...

mariaflyfly

Kun to ganger? Det har skjedd meg flere ganger, men sjeldent dersom jeg har kjøpt for store beløp. Og ja det hender man tror man har slippet tollen men så kommer regningen i etterkant.. det er kjipt...

Stiger ikke tollgebyret litt i tråd med hvor mye man handler for også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...