Gå til innhold

Bikinier fra Victorias secret - str, toll, porto

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg er som deg og pleier å gå opp en eller to str på bikinier og truser. Min erfaring er at Victoria Secrets er littegranne små i størrelsene når det gjelder badetøy. Men hvis du har kjøpt bikinitruse med snøring er det ikke sikkert du trenger å gå opp en størrelse (får ikke åpnet linken din på pc’en jeg sitter på nå)

Når det gjelder toll, så blir det ca 100kr i tollgebyr, pluss 25% av kjøpsverdien. Så det blir ca 200kr i toll for din del. :-)

Ok, takk for svar. Blir nok den dyreste bikinien jeg har kjøpt, men shitt au ;)

Trusa tok jeg i M siden det er snøring i sidene... Er litt spent på overdelen siden de hadde kun i S igjen... så redd puppene hopper ut pga det er push-up.... well, done is done ;)

Fortsetter under...

Nydelig! Jeg fant en jeg falt sånn for der jeg og, men jeg fant ikke ut av størrelsene så det ble ikke noe bestilling.. :0(

De er så små, jeg er en vanlig str 42 eller 70E/75DD men jeg skjønte overhodet ikke hva som er den størrelsen ca fra hva de opererer med der borte.

Usj...jaja... :/

Jeg har bestilt fra Victorias Secret noen ganger, og da har de sendt pakken med vanlig post. Jeg har betalt toll/moms som oppkrav når jeg hentet pakken på posten.

Lekker bikini, forresten. Jeg synes ikke størrelsene er så vanskelige, jeg har stort sett kjøpt str. M i klær, og det gjør jeg her hjemme også.

candyqueen_83

Jeg er som deg og pleier å gå opp en eller to str på bikinier og truser. Min erfaring er at Victoria Secrets er littegranne små i størrelsene når det gjelder badetøy. Men hvis du har kjøpt bikinitruse med snøring er det ikke sikkert du trenger å gå opp en størrelse (får ikke åpnet linken din på pc’en jeg sitter på nå)

Når det gjelder toll, så blir det ca 100kr i tollgebyr, pluss 25% av kjøpsverdien. Så det blir ca 200kr i toll for din del. :-)

Det blir jo ikke toll og mva på denne? I følge mitt hode koster den 30 dollar, noe som blir ca 165 kr?

Annonse

candyqueen_83

Sorry! 40 dollar ja. Haha. Vært på nattevakt så hodet mitt funker ikke ;O))

Gjest togli

Nydelig! Jeg fant en jeg falt sånn for der jeg og, men jeg fant ikke ut av størrelsene så det ble ikke noe bestilling.. :0(

De er så små, jeg er en vanlig str 42 eller 70E/75DD men jeg skjønte overhodet ikke hva som er den størrelsen ca fra hva de opererer med der borte.

Det er det med størrelsen som er litt skummelt når man må bestille fra USA e.l.... Hva om den må returneres osv? Jeg aner ikke reglene mht fortolling da :/

Gjest togli

Jeg har bestilt fra Victorias Secret noen ganger, og da har de sendt pakken med vanlig post. Jeg har betalt toll/moms som oppkrav når jeg hentet pakken på posten.

Lekker bikini, forresten. Jeg synes ikke størrelsene er så vanskelige, jeg har stort sett kjøpt str. M i klær, og det gjør jeg her hjemme også.

Takk! Satser på det går bra :)

Gjest togli

Og du skal fremdeles på "kompistur"? ;o) Vi tror ikke videre mye på det lenger vet du. ;o)

Lekker bikini forøvrig! Men trusa var alt for liten for min kropp... *hehe*

Høh, bikini må jeg jo ha uansett om det er kompistur eller ei :P

(og det ser ut som vi får med oss et par-tre til, så da slipper folk å gruble så mye :P)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...