Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg har en måndeslønn før skatt på 29.200 - hva blir det i årslønn?

Videoannonse
Annonse
Gjest kanskje i  meste laget..
Skrevet

Det er 12 mnd i ett år, så da kan vel hvem som helst greie å gange det ut vil jeg tro. Prøv, kanskje du greier det? Ellers så har du vel kanskje fått for mye lønn...

Gjest segunda
Skrevet

Blir ikke det ca. 350000 i året hvis du ganger det med tolv?

Gjest Beklager, dette var litt artig
Skrevet

Det er 12 mnd i ett år, så da kan vel hvem som helst greie å gange det ut vil jeg tro. Prøv, kanskje du greier det? Ellers så har du vel kanskje fått for mye lønn...

*ler godt*

Gjest Jacoba
Skrevet

Fliiiire !!! :-)

Skrevet

Mangler du kalkulator? :-)

Hun har sikkert skjønt det nå. At hun er tett i pappen og at dere er mye smartere, altså.

Skrevet

Hun har sikkert skjønt det nå. At hun er tett i pappen og at dere er mye smartere, altså.

''At hun er tett i pappen og at dere er mye smartere, altså.''

Ååååå, jeg har lurt på mye dumt opp igjennom tidene jeg, skal jeg bare fortelle deg. :-)

Skrevet

''At hun er tett i pappen og at dere er mye smartere, altså.''

Ååååå, jeg har lurt på mye dumt opp igjennom tidene jeg, skal jeg bare fortelle deg. :-)

Ja, vi har alle våre mindre heldige øyeblikk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...