Gå til innhold

Hurtigruten - hva er greia.

Anbefalte innlegg

Det er mye snakk om dette programmet for tiden, og nå har jeg svitsja over på NRK2 der dette går. Og nå har jeg altså sittet å sett på en plastikkbåt med folk som kjører bortover, med tilhørende lyd av havet som brytes i 10 minutter.

Klarer altså ikke helt å se underholdnigsverdien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366305-hurtigruten-hva-er-greia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

10

• tonie

5

• ekte nick

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Tja....jeg synes det er litt artig,- men jeg har jo ikke sett på så veldig mange minuttene,- litt nå og da. Blir litt morsommere av at det er live i forhold til vanlige reportasjer fra diverse flotte landskap...

Og,- det er jo ikke akkurat på hovedkanalen, da. Ikke så mye annet jeg pleier å se på på NRK2 ;-)

Tja....jeg synes det er litt artig,- men jeg har jo ikke sett på så veldig mange minuttene,- litt nå og da. Blir litt morsommere av at det er live i forhold til vanlige reportasjer fra diverse flotte landskap...

Og,- det er jo ikke akkurat på hovedkanalen, da. Ikke så mye annet jeg pleier å se på på NRK2 ;-)

Jo, at det er live kan jo være morsomt. Men nå er jo været der skikkelig dårlig. Så å sitte å se på dårlig vær på tv, det syns jeg er litt trist.

Nydelige landskaper. Blir kjent med hvordan Norge ser ut. Live. Rørende å se alle menneskene som kommer ut på bryggene for å hilse "oss" velkommen. Minner meg om en signingsferd. Noen steder har jeg selv vært og det er særlig fint å se.

Programmet er rolig, meditativt. En motvekt til mye annet.

Kjempegod ide. Verdens lengste program.

Annonse

Nydelige landskaper. Blir kjent med hvordan Norge ser ut. Live. Rørende å se alle menneskene som kommer ut på bryggene for å hilse "oss" velkommen. Minner meg om en signingsferd. Noen steder har jeg selv vært og det er særlig fint å se.

Programmet er rolig, meditativt. En motvekt til mye annet.

Kjempegod ide. Verdens lengste program.

Åja, så det går hele døgnet? Det kan jo være interessant. Jeg syns det ser litt trist ut med dårlig vær og stusslighet og lyden av vann og vind, tomt.

Åja, så det går hele døgnet? Det kan jo være interessant. Jeg syns det ser litt trist ut med dårlig vær og stusslighet og lyden av vann og vind, tomt.

Fram til i dag har det vel vært nydelig vær.

Ja programmet går døgnet rundt, og selv i Japan er det visst mange som ser på det!

Gjest Jacoba

Jeg er på en måte overraska over at programmet har fått så enorm respons, jeg ville ikke tippet det i utgangspunktet. Men så ble jeg litt bitt ab basillen - jeg har jo bodd nordpå og synes det er kjempeherlig å se igjen steder jeg er glad i.

Med tanke på hvor mange som bor langs kysten, som kommer fra kysten eller kjenner noen som bor/ har bodd langs kysten så synes jeg det er mindre rart med ståheien. Men de siste dagene er det nesten blitt litt for mye sirkus, synes jeg..

Uansett, Hurtigruta kommer til å ha en enorm pågang som resultat av dette, og jeg kommer sikkert til å booke meg inn på en tur selv også. Om 25 år, eller no ;o)

Annonse

Gjest Jacoba

Jo, at det er live kan jo være morsomt. Men nå er jo været der skikkelig dårlig. Så å sitte å se på dårlig vær på tv, det syns jeg er litt trist.

De sender litt norsk musikk og innslag fra gamle tv-program innimellom. Jeg synes det er flott med den norske musikken, f.eks Kari Bremnes mens de seiler i Nord-Norge. :-)

Jeg er på en måte overraska over at programmet har fått så enorm respons, jeg ville ikke tippet det i utgangspunktet. Men så ble jeg litt bitt ab basillen - jeg har jo bodd nordpå og synes det er kjempeherlig å se igjen steder jeg er glad i.

Med tanke på hvor mange som bor langs kysten, som kommer fra kysten eller kjenner noen som bor/ har bodd langs kysten så synes jeg det er mindre rart med ståheien. Men de siste dagene er det nesten blitt litt for mye sirkus, synes jeg..

Uansett, Hurtigruta kommer til å ha en enorm pågang som resultat av dette, og jeg kommer sikkert til å booke meg inn på en tur selv også. Om 25 år, eller no ;o)

'', og jeg kommer sikkert til å booke meg inn på en tur selv også. Om 25 år, eller no ;o)

''

Det er kanskje her det ligger, for jeg kunne aldri tenkt meg å reise med den båten - og i tillegg betale for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...