Gjest Bulgariafareren Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Har aldri tenkt på en gang jeg, at vi kanskje skulle hatt vaksine når vi skal til Bulgaria! Fikk i dag info fra reiseselskapet der det står at vi burde muligens vaksineres? Ser at det innlegget er "sponset" av Glaxo, et legemiddelfirma, og de er jo sleipere enn få! Er det virkelig nødvendig med reisevaksine til Bulagaria? Vi er to voksne og to store barn. 0 Siter
nick Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Det finnes ikke vaksine mot usmakelig mat, dårlig service og uhøflige mennesker. 0 Siter
Gjest Bulgariafareren Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Det finnes ikke vaksine mot usmakelig mat, dårlig service og uhøflige mennesker. Ok, men nå var det jo ikke det jeg spurte om da... 0 Siter
Sjalala Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Det har jeg overhodet ikke tenkt på, og vi drar 1. august. 0 Siter
Gjest ville jo jeg spørt om Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 vaksine mot hva da, konkret? 0 Siter
Gjest Bulgariafareren Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 vaksine mot hva da, konkret? Vet ikke hvem vaksiner de mener jeg, men de vanlige reisevaksinene regner jeg med... hepatitt ol....?? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Det der kan være sånn standard-info. de trykker på alles reisedokumenter f.eks., for å gjøre folk oppmerksom på at de må sjekke om det kreves vaksiner dit de skal. Ta en telefon til fastlegen din og spør. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 http://vaksinekart.org/?gclid=CLWKupLbx6kCFUXwzAod0xLGCA 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Det er helt utrolig hvor mye man kan vaksineres mot... Var i praksis på vaksinekontoret i byen her, og ble sjokkert over boka med anbefalte vaksiner. Nesten ikke ett eneste land man ikke "trenger" vaksine for å dra til. Vil tro de tenker hepatitt A og B og turistdiare. Men, turistdiare-vaksinen virker ikke på matforgiftning... Skit i vaksinene, dra på ferie og kos dere. Ta normale forhåndsregler og ha en super ferie 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Det er helt utrolig hvor mye man kan vaksineres mot... Var i praksis på vaksinekontoret i byen her, og ble sjokkert over boka med anbefalte vaksiner. Nesten ikke ett eneste land man ikke "trenger" vaksine for å dra til. Vil tro de tenker hepatitt A og B og turistdiare. Men, turistdiare-vaksinen virker ikke på matforgiftning... Skit i vaksinene, dra på ferie og kos dere. Ta normale forhåndsregler og ha en super ferie ''...turistdiare. ...Skit i vaksinene,'' *he he* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 ''...turistdiare. ...Skit i vaksinene,'' *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.