Gjest segunda Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 ''Jeg er ikke inne i den diskusjonen om semitter, men du kan ikke påstå at alle muslimer har biologiske røtter i Midtøsten'' Det har jeg heller ikke. Det var selvfølgelig ironisk ment. Den ironien var vanskelig å forstå. 0 Siter
Angustia Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Ja, jeg regsisterer at du driver og modererer deg og fossror. Fakta er at du skriver et innlegg hvir du påstår det er _kynisk_ å fremheve Holocaust som noe spesielt, fremfor en drøss udefinerte hendelser opp gjennom verdenshistorien. Uansett hva som måtte være motivet er resultatet bagatellisering, og bare det. ''Ja, jeg regsisterer at du driver og modererer deg og fossror.'' Nei, jeg har verken fossrodd eller moderert meg, her er mitt opprinnelige innlegg til Hidi: ''Historien er full av folkemord, krig, sultkatastrofer og lidelser, det er meiningsløst og kynisk å stille disse opp mot hverandre som en slags "konkurranse". Vi må heller ikke miste fokus på 'stille folkemord' som fortsatt pågår. (Og for ordens skyld: Nei, jeg bagatelliserer ikke jødenes skjebne eller antisemittisme).'' Men jeg kan gi deg (eller rettere sagt Hidi) en modifikasjon nå: "Kynisk" var et dårlig ordvalg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.