Gå til innhold

Hvor sent er det greit å klippe gresset i et....

Anbefalte innlegg

Gjest Håper jeg ikke er sær da.........

borettslag? Vi har regler som sier det skal være rolig etter kl 23.00 kvelden, det er alt. Jeg opplever likevel noe som uroer meg og det er flere naboer som klipper gress både kl 22 og opptil kl 23 på kvelden. Dette holder meg våken gang på gang ettersom jeg legger meg tidlig. Er det vanlig at en kan klippe gress så sent i ett borettslag? Det er kanske høy støy.

det står ingenting om motorisert gressklipper i reglementet vårt.

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Synes det er helt merkelig å drive å klippe gresset nær kl 11 på kvelden. Inntil kl 21 er ok , så får det være ro.

For svært mange foreldre går dagen stort sett i ett til kl. 21, med matlaging/-rydding, lekseoppfølging og diverse fritidsaktivitere for barna. Tror det er temmelig vanlig at gresset klippes først etter barnas leggetid (og at det ikke bare er jeg som ofte gjør det ;))

Annonse

Gjest Gressetgror

For svært mange foreldre går dagen stort sett i ett til kl. 21, med matlaging/-rydding, lekseoppfølging og diverse fritidsaktivitere for barna. Tror det er temmelig vanlig at gresset klippes først etter barnas leggetid (og at det ikke bare er jeg som ofte gjør det ;))

Det har jeg forståelse for :) Men helt til 23 altså? For folk som må opp kl 5 så er 23 strevsomt med bråk :/

Annonse

mariaflyfly

Jeg tenker at å klippe gresset med motorklipper er helt greit frem til kl. 22.

Også til kl. 23 bør vel aksepteres, selv om jeg selv nok ville forsøkt å få det til tidligere.

Enig. Om det i tillegg er i et borettslag med hver sin lille hageflekk, tar det neppe mer enn 10 min uansett...

Jeg klipper aldri på lørdag/søndag. Og helst ikke etter kl. 19.00. Jeg tenker på barn som har lagt seg. Enda føler jeg at jeg gjør noe feil, for det kan jo være at noen blir forstyrret i middagsluren sin...

Men bøndene rundt her tar det ikke så tungt. Det hender at de er ute med slåmaskinen sin rundt midnatt:-(

Gjest Håper jeg ikke er sær da........

Enig. Om det i tillegg er i et borettslag med hver sin lille hageflekk, tar det neppe mer enn 10 min uansett...

Vi bor i ett lite borettslag med store plene rundt, tar ofte 30 - 45 min å klippe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...