Gå til innhold

Mobiltlf - hvilken skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Det hørtes billig ut! Jeg ringer lite med mobilen, men sender veldig mye sms, så litt usikker på om det lønner seg..

Det finnes mange slike pakker, og de fleste er mye billigere enn hos Netcom og Telenor.

Jeg har nettopp byttet til Talkmore hvor jeg får 500 ringeminutter, 50 MB data og 5000 SMS til 199 kr pr mnd. Jeg sender også MASSE sms. Hehe. Men 50 mb data er jo ikke så innmari mye hvis man surfer en del. Man kan bestille ekstra MB da.

Fortsetter under...

Gjest togli

Det finnes mange slike pakker, og de fleste er mye billigere enn hos Netcom og Telenor.

Jeg har nettopp byttet til Talkmore hvor jeg får 500 ringeminutter, 50 MB data og 5000 SMS til 199 kr pr mnd. Jeg sender også MASSE sms. Hehe. Men 50 mb data er jo ikke så innmari mye hvis man surfer en del. Man kan bestille ekstra MB da.

Hvor mye kan du surfe for dette da? Jeg kommer neppe til å surfe hver dag.. kanskje i snitt maks 30 min hver dag? Nok til det forbruket?

candyqueen_83

Hvor mye kan du surfe for dette da? Jeg kommer neppe til å surfe hver dag.. kanskje i snitt maks 30 min hver dag? Nok til det forbruket?

Jeg har ikke peiling på MB, jeg surfer sjelden på mobilen. Men det er sikkert noen andre som vet :) Bare husk på at surfing fra mobilen i utlandet er DYRT. Det går ikke inn i de MB som abonnementet gir.

candyqueen_83

Men 30 min hver dag er jo ganske mye, så jeg tviler på at 50 MB holder. Men det får du sikkert svar på av noen andre :o)

Gjest togli

Jeg ser nå at jeg ikke kan bruke Talkmore siden de har telenordekning.... Dårlig dekning for Telenor her jeg bor, dessverre :/

Annonse

Gjest ambrose

Jeg ser nå at jeg ikke kan bruke Talkmore siden de har telenordekning.... Dårlig dekning for Telenor her jeg bor, dessverre :/

Chess dekkes av Netcom.. Og du får like mye der som hos talkmore, i tillegg får du 450 mb mer til surfing hns chess.

Gjest togli

Chess dekkes av Netcom.. Og du får like mye der som hos talkmore, i tillegg får du 450 mb mer til surfing hns chess.

Supert! Vurderer å velge Chess On Time både for meg og barna mine: https://www.chess.no/abonnement/chesson-time/chesson-time2/

Sjekk den nyeste tråden min her ;) Kanskje du kan svare meg? Virker som du har peil ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...