Gjest Aloba Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Jeg synes det er interessant å lukte på det som kommer fra min egen kropp. 0 Siter
tonie Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Det er sånt barn pleier å spørre om. Er du et barn? 0 Siter
Gjest Aloba Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Det er sånt barn pleier å spørre om. Er du et barn? Ja et stort barn. 0 Siter
Gjest fisa Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 For å si det slik tåler jeg godt min egen lukt, verre er det å kjenne andre sin. Da synes jeg det er motbydelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Er ikke dette innlegget postet feil? Det ser ut som et innslag i hva vi menn gjør bedre enn kvinner. Jeg tror de fleste menn har betydelig mer glede av promp enn kvinner. Ellers er det hyggelig å seg deg tilbake igjen, musikeren. 0 Siter
Gjest Aloba Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Er ikke dette innlegget postet feil? Det ser ut som et innslag i hva vi menn gjør bedre enn kvinner. Jeg tror de fleste menn har betydelig mer glede av promp enn kvinner. Ellers er det hyggelig å seg deg tilbake igjen, musikeren. ''Ellers er det hyggelig å seg deg tilbake igjen, musikeren. :)'' Tror du tar meg for en annen. Jeg er ikke en musiker. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Er ikke dette innlegget postet feil? Det ser ut som et innslag i hva vi menn gjør bedre enn kvinner. Jeg tror de fleste menn har betydelig mer glede av promp enn kvinner. Ellers er det hyggelig å seg deg tilbake igjen, musikeren. Jeg tror heller det er Mislykket. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Ja et stort barn. En voksen pervo, altså... 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Ja et stort barn. Jeg pleier å oppfordre ungene jeg kjenner til å spørre og grave, og så vsarer jeg etter beste evne. Greit å bli ferdig med det, for det er på en måte litt mindre sjarmerende når voksne barn fortsatt lurer på de tingene der;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.