Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Hva driver dere på med om nettene, når dere ikke får sove? 0 Siter
100%ull Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 . Snurrer rundt i senga... Hvis det tar for lang tid før jeg får sovne...så går jeg og tar en innsovningstablett... Vips...så sovner jeg...zzzzzzzzzzzzzzzzzz 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 . Snurrer rundt i senga... Hvis det tar for lang tid før jeg får sovne...så går jeg og tar en innsovningstablett... Vips...så sovner jeg...zzzzzzzzzzzzzzzzzz Heldig du da, imovane? Har lyst på det jeg og, men funket jo ikke. Hadde vært deilig å fått et stikk en viss plass, fått sovet et døgn eller to 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Spiller Tetris. Vasker klær. Blogger. Nå om dagen: Skriver bryllupstale til broren min. Det går tregt. 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Spiller Tetris. Vasker klær. Blogger. Nå om dagen: Skriver bryllupstale til broren min. Det går tregt. Blogger du så hele internett kan se det? Tror jeg vil lære å strikke tøfler igjen, kunne det en gang. Det var bra nattaktivitet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Blogger du så hele internett kan se det? Tror jeg vil lære å strikke tøfler igjen, kunne det en gang. Det var bra nattaktivitet. Ja, jeg blogger så hele dette internettet kan se det. Jeg kan ikke strikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Legger meg på spikermatta, og sovner igjen etter maks fem min 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Ja, jeg blogger så hele dette internettet kan se det. Jeg kan ikke strikke. Da er du tøff Er sikkert gøy og det! 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Legger meg på spikermatta, og sovner igjen etter maks fem min Må bare gjøre alvor av å kjøpe meg spikermatte Men du ligger vel ikke på den om natta? Kjøpte meg helsemadrass, men det hjalp jo ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Jeg ser på Greys Anatomy, House og slike serier. De er sånn passe interessante og jeg sovner etter en stund. Og hvis jeg ikke sovner så ser jeg en ny episode ;o) Jeg ser aldri på skikkelige serier da for blir det for interessant, så sovner jeg ikke. 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Jeg ser på Greys Anatomy, House og slike serier. De er sånn passe interessante og jeg sovner etter en stund. Og hvis jeg ikke sovner så ser jeg en ny episode ;o) Jeg ser aldri på skikkelige serier da for blir det for interessant, så sovner jeg ikke. Det kan jeg jo prøve, tv er jo kjedelig for tiden 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Heldig du da, imovane? Har lyst på det jeg og, men funket jo ikke. Hadde vært deilig å fått et stikk en viss plass, fått sovet et døgn eller to ''Hadde vært deilig å fått et stikk en viss plass, fått sovet et døgn eller to ;)'' Hva slags stikk da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Det kan jeg jo prøve, tv er jo kjedelig for tiden Nå har jeg sett på hurtigruta de siste dagen og jeg sovnet til bølgeskulp, men ellers så sovner jeg stort sett ved å se på slike halvinteressante serier. Jeg dro med meg laptopen gjennom hele midtvesten og så samme episode på Greys Anatomy de første tre ukene for jeg bare sovnet. 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 ''Hadde vært deilig å fått et stikk en viss plass, fått sovet et døgn eller to ;)'' Hva slags stikk da? Et stikk med noe sterk medisin som slo meg ut, morfin er sikkert bra Herlig å slappe av i kropp og sinn, men det får jeg ikke til. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Jeg ser på Greys Anatomy, House og slike serier. De er sånn passe interessante og jeg sovner etter en stund. Og hvis jeg ikke sovner så ser jeg en ny episode ;o) Jeg ser aldri på skikkelige serier da for blir det for interessant, så sovner jeg ikke. '''Jeg ser aldri på skikkelige serier da for blir det for interessant, så sovner jeg ikke.'' Jeg leser bøker, og blir de spennedne nok, så tar det laaang tid før jeg sovner;))) 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Nå har jeg sett på hurtigruta de siste dagen og jeg sovnet til bølgeskulp, men ellers så sovner jeg stort sett ved å se på slike halvinteressante serier. Jeg dro med meg laptopen gjennom hele midtvesten og så samme episode på Greys Anatomy de første tre ukene for jeg bare sovnet. Må være en kjedelig serie det der. Så litt på hurtigruten jeg og, utrolig fint her i Norge. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Et stikk med noe sterk medisin som slo meg ut, morfin er sikkert bra Herlig å slappe av i kropp og sinn, men det får jeg ikke til. Morfin er sikkert bra, men bivirkningene er verre... Søvn er kjempeviktig, har du forsøkt alle sovemedisiner? 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Morfin er sikkert bra, men bivirkningene er verre... Søvn er kjempeviktig, har du forsøkt alle sovemedisiner? Har forsøkt ganske masse. Tror det må høye doser AP til for å "slå meg ut", men liker ikke dem 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 '''Jeg ser aldri på skikkelige serier da for blir det for interessant, så sovner jeg ikke.'' Jeg leser bøker, og blir de spennedne nok, så tar det laaang tid før jeg sovner;))) Tingen er å finne noe som er interessant nok til at man orker å se, men ikke så bra at man holder seg våken. Akkurat nå ser jeg på Nurse Jackie om kvelden. 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Ser på opptak på tv(home and away, unge mødre++), ser film, tv, vasker klær, er på dol/facebook.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.