Gå til innhold

Veksle utenlandske penger/valuta

Anbefalte innlegg

Gjest Valutaguri

Før kunne man få vekslet inn utenlandske penger på Posten, alle banker etc. I går skulle jeg til en Sparebank1 filial men nei der kunne de ikke ta i mot valuta, da måtte jeg til hovedbanken i sentrum... .Vel det er ikke så lett da når man bare har en lunchpause å gjøre ting på.....

Noen som vet om det går ann å veksle inn utenlandske penger et eller annet sted i nærheten av Årvoll-Linderud-Økern område? eller må jeg til sentrum? Er ikke snakk om mye bare ca. 500 norske kr. som jeg har i Euro..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366384-veksle-utenlandske-pengervaluta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men tror ikke jeg ville brydd meg med å dra avgårde for å veksle inn 500 kr. i euro. Det må vel være like greit å spare disse til neste reise i Europa?

Hadde det var snakk om valuta fra et land du neppe skal tilbake til, hadde jeg skjønt det, men noen euro er bare greit å ha.

Det er DnBNor både på Linderud og Økern. Tror det er størt sjanse på Økern, Linderud er blitt en sånn "bank uten penger", tror jeg. Ring filialen på Økern og spør.

Ellers vet jeg at de veksler på DnBNor Torshov (litt nedenfor Soria Moria), men det blir jo på andre siden av ringveien.

Gjest Valuaguri

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men tror ikke jeg ville brydd meg med å dra avgårde for å veksle inn 500 kr. i euro. Det må vel være like greit å spare disse til neste reise i Europa?

Hadde det var snakk om valuta fra et land du neppe skal tilbake til, hadde jeg skjønt det, men noen euro er bare greit å ha.

Ja hadde jeg hatt valget så hadde jeg spart de, men når valget er mellom å sulte eller veksle inn det lille man har så blir det gjerne det siste.. ;)

Gjest Valutaguri

Det er DnBNor både på Linderud og Økern. Tror det er størt sjanse på Økern, Linderud er blitt en sånn "bank uten penger", tror jeg. Ring filialen på Økern og spør.

Ellers vet jeg at de veksler på DnBNor Torshov (litt nedenfor Soria Moria), men det blir jo på andre siden av ringveien.

Takk Laban! .)

Da sjekker jeg ut de bankene! Tror du har rett ang filial Linderud ja...

Gjest Elextra

Ja hadde jeg hatt valget så hadde jeg spart de, men når valget er mellom å sulte eller veksle inn det lille man har så blir det gjerne det siste.. ;)

''når valget er mellom å sulte eller veksle inn det lille man har så blir det gjerne det siste.''

Det er forståelig :-)

Annonse

Gjest Valutaguri

Jeg må bare si at HALLELUJA kan du tenke deg noe mer irriterende enn disse kasseløse bankene? Hva F*** skal man med dem? Alt kan ikke gjøres over nett! Irrriterer meg kolossalt!

ja kjempeirr.... de tar ikke i mot penger enn gang mange steder! Til og med Sparebank1 på Storo Shopping er blitt en sån bank som ikke gjør noe nytte når du trenger det... da må man ned til hovedbanken i sentrum! :S og hvem for gjort det i arbeidstiden liksom? Det var grunnen til at jeg fikk konto i nærheten fra første arbeidsdag... Nå ser det ut til at jeg må bytte bank igjen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...