Gå til innhold

Det beste du vet å spise?

Anbefalte innlegg

Gjest GeorgFH
Skrevet

Pepperbiff med potetsalat, salatblanding og dressing, deretter Dolimo Ekstra Krydret.

Videoannonse
Annonse
Gjest hønse-Magda
Skrevet

Hønsefrikasé med kokte potitter, gulrotstuing, stua tyttebær og sylta hyllebær.

Skrevet

Rakørret med meierismør, rømme, løk og mandelpoteter. Og øl og aquavit ved siden av ;o)

Gjest Yummie.
Skrevet

Pinnekjøtt, poteter, kåltrotstappe, julepølse.

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer an på hva jeg har lyst på der og da, men jeg er også glad i en saftig biff med tilbehør.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det aller, aller beste jeg kan få, er foie gras.

Gjest Gjøkeniburet
Skrevet

Poteball (kumle/klubb) med tilbehør, slik som :kålrabistappe, pølse, mørpølse, bacon og baconfett :-)

Og det har vi hver torsdag i denne delen av landet :-)

Jepp, torsdag idag, og det var som vanlig nydelig :-)

Gjest Tatjana
Skrevet

Alt til sin tid. Det kommer an på tid og sted, hvor jeg er og hvem jeg er sammen med.

Fårikål kommer høyt på lista.

En god, perfekt stekt pepperbiff med tilbehør er heller ikke dumt.

Vilt er også en vinner. Både rådyr, elg og rein.

Skrevet

Ball med hele sulamitten, taco, hjemmelagd pizza, fårikål ++++

Gjest Jacoba
Skrevet

Jeg liker det meste unntatt innmat, og er veldig glad i maten mannen min lager. Han er flink med krydder, urter og creme fraiche og sånne ting. Nam!

Skrevet

Å, det¨er umulig å velge bare én ting! Jeg tror jeg har minst 20 livretter:)

Gjest Nerda
Skrevet

ÅÅÅÅ det finnes så fantastisk mye god mat! Er veldig glad i sushi, særlig Sashimi - som basicly er rå fisk skåret i tynne biter. Så får man ev. ris ved sida av. Wasabi/soyasaus hører selvsagt også med her.

Indisk. Sånn lammegryte og ris (jeg er litt tilakeholden med å stave her så jeg forsøker lydrett - rågan dosh).

Breiflabb, steinbit. Fisk det elv og filleter :D

Reker er jeg altid helt gal etter ;).

Fugl - langstekt med godt tilbehør. GODE pølser med MYE kjøtt.

Biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker.

Ostekake. Kald rabarbrasuppe, Dronning Maud's dessert.(google og få inspirasjon).... Eller rett og slett en Irish Coffee.

Det er alltid noe god mat der. Det jeg seriøst kan si jeg ikke liker er det ikke så mye av. Fiskepinner - det spiser jeg bare ikke. Brokoli og rosenkål... Jeg eter det, men er ikke særlig glad i det. Stort sett vil jeg ha grønnsaker al dente eller rå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...