Gjest Skatteskatt Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Noen som vet hvor lang tid det tar før skattepengene er på kontoen vår? 0 Siter
Gjest mønnymønny Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 denne uke eller neste, eller til høsten om du måtte gjøre forandringer 0 Siter
Gjest Får igjen en del Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 denne uke eller neste, eller til høsten om du måtte gjøre forandringer Ikke nødvendigvis. Jeg gjorde utrolig mange forandringer, med store summer inkludert og dette er ferdig nå til utbetaling. Dog er det første gang det er ferdig så tidlig for meg. Jeg har alltid forandringer, men har aldri hatt så store og "verdifulle" som nå. 0 Siter
Gjest mønnymønny Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Ikke nødvendigvis. Jeg gjorde utrolig mange forandringer, med store summer inkludert og dette er ferdig nå til utbetaling. Dog er det første gang det er ferdig så tidlig for meg. Jeg har alltid forandringer, men har aldri hatt så store og "verdifulle" som nå. Nei er sant det, ikke nødvendigvis Sitter å venter på mine selv 0 Siter
Gjest Skatteskatt Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Jeg har fått min papirutregning pr.post, vet jeg skal ha igjen penger .... Spørsmålet er når kan jeg forvente at pengene er på konto? Er det i det hele tatt noen som har begynt å få noen penger inne på kontoen sin ennå? Jeg kjenner ingen så langt...kanskje i morgen? Er det lov å håpe? Mener jeg leste et sted at det kan ta fra en til to uker før pengene er overført på konto....og skatteetaten vil vel ha renteinntektene sine så lenge som mulig så det blir leeenge til vi ser de på konto kanskje? eller? Håper jeg tar feil 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.