Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allsang på grensen er virkelig på grensen. På grensen av hva jeg kan tåle uten å begynne og skade meg selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest jizesx
Skrevet

men du tåler sikkert at andre synes det er ok å se på eller? ingen som tvinger deg til å se på det.

Gjest Fjernkontrollen
Skrevet

hvis det er bedre å skade seg enn å skifte kanal har du et problem helt på grensen......

Skrevet

Vi synes det er koselig vi og jeg synger med der jeg kan. :o)

Skrevet

Det er et skrekkelig program, og programlederen er så krampaktig "sjarmerende" at jeg får spader.

Skrevet

Det er et skrekkelig program, og programlederen er så krampaktig "sjarmerende" at jeg får spader.

Men nå begynner Hurtigrute-reprisen, så du kan skifte over til NRK1 :-))

Skrevet

Jeg har ikke sett det, bare svitsjet videre når det har vært.

Skrevet

Helt enig. Jeg tenkte på å skrive et innlegg om dette selv. Jeg så en snutt der alle satt og trallet sangen om "sommernatt på Hovedøn". Det mangler bare Odd Grythe, Jens Bokk Jensen og gamlehjem united.

Man må være ca 80 år i huet for å synes at dette er noe.

Mrs. Wallace
Skrevet

For meg er det langt over grensen for hva jeg kan holde ut med. Får brekninger av det. *grøss*

Skrevet

Men nå begynner Hurtigrute-reprisen, så du kan skifte over til NRK1 :-))

Hehe! Jeg blir nesten litt lykkelig hver gang jeg finner noe, og aller helst noen jeg kan irritere meg over:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...