ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hun giftet seg i dag og hun skulle aldri gifte seg. Men hun traff den rette altså og da forandret hun mening. Så det går an å forandre mening bare man treffer den rette. Like forelsket begge to ) Du - er det noe galt med det andre forumet? Har ikke kommet inn siden i går eller dagen før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hun giftet seg i dag og hun skulle aldri gifte seg. Men hun traff den rette altså og da forandret hun mening. Så det går an å forandre mening bare man treffer den rette. Like forelsket begge to ) Glem det. Nå fungerte det. Forumet har skiftet adresse. Fant det på google. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Du - er det noe galt med det andre forumet? Har ikke kommet inn siden i går eller dagen før. En som spurte om det samme på Facebook nå, så tror det er et generelt problem... Har ikke sjekka selv ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 En som spurte om det samme på Facebook nå, så tror det er et generelt problem... Har ikke sjekka selv ... Da får du nok ny adresse der. Vi fikk jo en ny adresse for flere måneder siden, men den begynte aldri å fungere. Antar det er den som nå slo inn - dog en del måneder for sent, og jeg hadde selvsagt slettet den mailen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Da får du nok ny adresse der. Vi fikk jo en ny adresse for flere måneder siden, men den begynte aldri å fungere. Antar det er den som nå slo inn - dog en del måneder for sent, og jeg hadde selvsagt slettet den mailen. Jaja, vi får vente i spenning på fortsettelsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Du - er det noe galt med det andre forumet? Har ikke kommet inn siden i går eller dagen før. Jeg kommer ikke inn jeg heller, jeg har akkurat kommet hjem fra Tofte og jeg prøvde i natt og nå, men det er helt dødt der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Glem det. Nå fungerte det. Forumet har skiftet adresse. Fant det på google. Der kom jeg inn også, hm, merkelige saker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 På bakeriene hang det store skilt som sa at menneske trengte 6-8 brødskiver pr dag.... Og brødet var kneip... Dvs ikke særlig grovt. Potet var meget viktig ingrediens til alle middager. Aktivitetsnivå var høyere Og godteri spiste man bare til fest - sånn en gang i uka var best... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Poteter, som de spiste mye av, er enkel stivelse. Det er nesten intet som har høyere glysemisk indeks. Med vennlig hilsen Joda, men det ble gjerne kombinert med proteiner. Samtidig spiste man lite godteri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 '' Så fantastisk det skal bli når du blir far og kan vise oss andre hvordan det virkelig skal gjøres, SDD :-)'' Ingen fare. I motsetning til mange foreldre har jeg vett nok til å forstå at jeg ikke bør oppdra små mennesker. ''I motsetning til mange foreldre har jeg vett nok til å forstå at jeg ikke bør oppdra små mennesker. :)'' Har du tenkt å overlate all jobben til barnets mor, altså? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Og godteri spiste man bare til fest - sånn en gang i uka var best... Ja, vi var flinkere til det Sikkert også av økonomiske grunner - for mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.