Gjest Sunnhet til folket Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Jeg synes orgasme er det beste som finnes. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Vet ikke om det er bedre enn orgasme, men å gå på do når man må VELDIG PÅ DO er også veldig godt. :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Vet ikke om det er bedre enn orgasme, men å gå på do når man må VELDIG PÅ DO er også veldig godt. :-) For å gå videre med alternativene, så vil jeg nevne de fantastiske første sekundene etter at man har presset ut en baby! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 For å gå videre med alternativene, så vil jeg nevne de fantastiske første sekundene etter at man har presset ut en baby! Ja, jeg kan ikke si jeg er enig i at det var godt, men det var mer en stor lettelse. 0 Siter
Gjest Sunnhet til folket Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Vet ikke om det er bedre enn orgasme, men å gå på do når man må VELDIG PÅ DO er også veldig godt. :-) Er enig i det. Magevondt er forferdelig, da er det godt å komme på do. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Søvn!!! ;oD Ja, det glemte jeg, søvn ja, definitivt! 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Ja, jeg kan ikke si jeg er enig i at det var godt, men det var mer en stor lettelse. Jeg vil beskrive det øyeblikket som godt! Så innarmi ubeskrivelig fantastisk GODT! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Søvn!!! ;oD Det og sovne når man legger hodet ned på puta. Det har jeg ikke gjort på mange år. Men jeg sover og sover når jeg først har sovnet da og den ettermiddagshvilen på to timer sånn ved 17-tida er nesten best. Da er jeg som regel skikkelig sliten. 0 Siter
Elis31 Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Softis? Eller seriøst vil jeg si kjærlighet. Når man har det bra og man har det bra sammen med de som står en nærmest. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 ''Hva er bedre enn orgasme? '' En stor posjon stua-tyttebær med krem. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Leif Ove Andsnes' konsert for et drøyt år siden. Et multimediaprosjekt, men selve musikken var Mussorgsky's "Bilder fra en utstilling." Jeg har fra barndom av et helt spesielt forhold til akkurat det verket. Andsnes' live tolkning var en trip for meg - helt magisk! Ellers har jeg i løpet av livet hatt noen helt utrolige fjellturer av den spektakulre sorten. En gang holdt jeg på å ramle ned, men unnslapp takk være et plutselig fotfeste og ei sterk turfelle. Å unngå nesten og dette ned fra et fjell vil jeg si er bedre enn orgasme 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Den gode, rolige og intime nærheten til den du elsker - i starten av forholdet når du er helt på tuppa etter ham 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Den gode, rolige og intime nærheten til den du elsker - i starten av forholdet når du er helt på tuppa etter ham Og der er du nå? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Den gode, rolige og intime nærheten til den du elsker - i starten av forholdet når du er helt på tuppa etter ham I think someone's in løøøve!! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 I think someone's in løøøve!! ;-) Well.... men avstander er noe dritt, så det ser mørkt ut :/ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Ikke akkurat nå Nei, ikke i dette øyeblikk, men sånn ellers? Nyt det mens du kan! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Nei, ikke i dette øyeblikk, men sånn ellers? Nyt det mens du kan! :-) Er iallefall godt å mimre, så får tida vise hva som skjer;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.