Gå til innhold

Hva er bedre enn orgasme?

Anbefalte innlegg

Gjest Sunnhet til folket
Skrevet

Jeg synes orgasme er det beste som finnes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er bedre enn orgasme, men å gå på do når man må VELDIG PÅ DO er også veldig godt. :-)

Skrevet

Vet ikke om det er bedre enn orgasme, men å gå på do når man må VELDIG PÅ DO er også veldig godt. :-)

For å gå videre med alternativene, så vil jeg nevne de fantastiske første sekundene etter at man har presset ut en baby!

Skrevet

For å gå videre med alternativene, så vil jeg nevne de fantastiske første sekundene etter at man har presset ut en baby!

Ja, jeg kan ikke si jeg er enig i at det var godt, men det var mer en stor lettelse.

Gjest Sunnhet til folket
Skrevet

Er enig i det. Magevondt er forferdelig, da er det godt å komme på do.

Skrevet

Søvn!!! ;oD

Ja, det glemte jeg, søvn ja, definitivt!

Skrevet

Ja, jeg kan ikke si jeg er enig i at det var godt, men det var mer en stor lettelse.

Jeg vil beskrive det øyeblikket som godt! Så innarmi ubeskrivelig fantastisk GODT!

Skrevet

Søvn!!! ;oD

Det og sovne når man legger hodet ned på puta. Det har jeg ikke gjort på mange år. Men jeg sover og sover når jeg først har sovnet da og den ettermiddagshvilen på to timer sånn ved 17-tida er nesten best. Da er jeg som regel skikkelig sliten.

Skrevet

Softis?

Eller seriøst vil jeg si kjærlighet. Når man har det bra og man har det bra sammen med de som står en nærmest.

Gjest hønse-Magda
Skrevet

''Hva er bedre enn orgasme? ''

En stor posjon stua-tyttebær med krem.

Gjest Nerda
Skrevet

Leif Ove Andsnes' konsert for et drøyt år siden. Et multimediaprosjekt, men selve musikken var Mussorgsky's "Bilder fra en utstilling." Jeg har fra barndom av et helt spesielt forhold til akkurat det verket. Andsnes' live tolkning var en trip for meg - helt magisk!

Ellers har jeg i løpet av livet hatt noen helt utrolige fjellturer av den spektakulre sorten. En gang holdt jeg på å ramle ned, men unnslapp takk være et plutselig fotfeste og ei sterk turfelle. Å unngå nesten og dette ned fra et fjell vil jeg si er bedre enn orgasme :D

Gjest togli
Skrevet

Den gode, rolige og intime nærheten til den du elsker - i starten av forholdet når du er helt på tuppa etter ham ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Den gode, rolige og intime nærheten til den du elsker - i starten av forholdet når du er helt på tuppa etter ham ;)

Og der er du nå? :P

Mary Poppins
Skrevet

I think someone's in løøøve!! ;-)

Gjest togli
Skrevet

I think someone's in løøøve!! ;-)

Well.... men avstander er noe dritt, så det ser mørkt ut :/

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke akkurat nå;)

Nei, ikke i dette øyeblikk, men sånn ellers?

Nyt det mens du kan! :-)

Gjest togli
Skrevet

Nei, ikke i dette øyeblikk, men sånn ellers?

Nyt det mens du kan! :-)

Er iallefall godt å mimre, så får tida vise hva som skjer;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...