Gå til innhold

Hva er bedre enn orgasme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det sånn akademikere gjør det? Jeg trodde man skulle knulle som kaniner i begynnelsen, og så kom den der sløve nærhetsgreia etterhvert?

''Jeg trodde man skulle knulle som kaniner i begynnelsen, og så kom den der sløve nærhetsgreia etterhvert?''

Hvor lenge definerer man "begynnelsen"? Vi har oss fremdeles som kaniner innimellom og vi har vært i lag i 6 år... ;o)

Gjest togli

Er det sånn akademikere gjør det? Jeg trodde man skulle knulle som kaniner i begynnelsen, og så kom den der sløve nærhetsgreia etterhvert?

Det er litt vanskelig å knulle som kaniner i langdistanse"forhold" :P

Vi akademikere er selvsagt så smarte at vi sparer det beste tilslutt! ;)

Gjest togli

''Jeg trodde man skulle knulle som kaniner i begynnelsen, og så kom den der sløve nærhetsgreia etterhvert?''

Hvor lenge definerer man "begynnelsen"? Vi har oss fremdeles som kaniner innimellom og vi har vært i lag i 6 år... ;o)

"Innimellom" ja...det er der forskjellen ligger :P

Det er litt vanskelig å knulle som kaniner i langdistanse"forhold" :P

Vi akademikere er selvsagt så smarte at vi sparer det beste tilslutt! ;)

Dere sparer til skilsmissen, det er det dere gjør. :P

Telefonsex er veldig undervurdert. Lowtech, men ikke like risikabelt som webkamera.

Det _du_ trenger er definitivt ikke en omgang nærhet.

Annonse

Gjest togli

Dere sparer til skilsmissen, det er det dere gjør. :P

Telefonsex er veldig undervurdert. Lowtech, men ikke like risikabelt som webkamera.

Det _du_ trenger er definitivt ikke en omgang nærhet.

Er jo ikke sikkert jeg forteller alt her inne heller :P

Sparer sex til skilsmissen? Det er sikkert sånt ikke-akademikere gjør!

Er jo ikke sikkert jeg forteller alt her inne heller :P

Sparer sex til skilsmissen? Det er sikkert sånt ikke-akademikere gjør!

Det var ikke sparing av sex jeg tenkte på. men det var uansett et dårlig sleivspark.

Det jeg egentlig lurer på er: Er han hørende eller døv? Telefon (jeg tenkte ikke helt klart) er ikke det beste medium for døve.

Gjest togli

Det var ikke sparing av sex jeg tenkte på. men det var uansett et dårlig sleivspark.

Det jeg egentlig lurer på er: Er han hørende eller døv? Telefon (jeg tenkte ikke helt klart) er ikke det beste medium for døve.

Hørende - og det finnes jo webcam, chattemuligheter - OG jeg kan kommunisere i tlf med folk jeg kjenner :)

Men altså - jeg ER singel! Hadde bare kanskje ikke vært det om jeg bodde et annet sted i Norges land ;)

Gjest togli

Innimellom = hver mnd fra mensslutt til eggløsning omtrent. Og enda "verre" i feriene. *hihi*

Og nei, ingen av oss er akademikere. :o) Men han er ingeniør da.

Noterer for harde livet her, sånn at jeg danner meg litt erfaring og vet hva slags mann jeg skal velge! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...