Bookworm Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/23/nyheter/christoffer-saken/innenriks/17048004/ Det synes jeg ikke var et minutt for tidlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Er det virkelig ingen som bryr seg om Christoffer-saken lenger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grublendeikveld Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Er det virkelig ingen som bryr seg om Christoffer-saken lenger? den moren må ha vært helt blendet av sin mann, trodd bare det beste. at det går an, å ofre sitt barn på den måten.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Er det virkelig ingen som bryr seg om Christoffer-saken lenger? ''Jeg er egentlig litt overrasket over at du ikke visste det. Men bare litt.'' Jeg gjør, og når jeg ser bildet av den nydelig gutten, så gkør det like vondt hver gang. Glad moren også blir tiltalt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Den saken er noe av det verste jeg noen gang har lest om. Jeg merker at jeg unngår å se på bildet av den stakkars gutten når jeg ser det står noe om saken, og jeg blir fysisk uvel av å lese om det. Jeg tror det er mange som synes dette er for grusomt til at de orker å ta en diskusjon på det, og at det er grunnen til at folk ikke svarer. Det blir forferdelig feil å konkludere med at manglende svar betyr at vi ikke bryr oss. Jeg synes som deg at det var på høy tid at hun også ble tiltalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Den saken er noe av det verste jeg noen gang har lest om. Jeg merker at jeg unngår å se på bildet av den stakkars gutten når jeg ser det står noe om saken, og jeg blir fysisk uvel av å lese om det. Jeg tror det er mange som synes dette er for grusomt til at de orker å ta en diskusjon på det, og at det er grunnen til at folk ikke svarer. Det blir forferdelig feil å konkludere med at manglende svar betyr at vi ikke bryr oss. Jeg synes som deg at det var på høy tid at hun også ble tiltalt. Jeg kan egentlig bare signere her, for det er akkurat slik jeg tenker også. Jeg har fulgt saken i media og er glad for tiltale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Er det virkelig ingen som bryr seg om Christoffer-saken lenger? Nå har vel denne linken blitt postet allerede, så det har sikkert noe med saken å gjøre. I tillegg orker jeg ikke diskutere eller juble over noe i forhold til dette. Hele greia er forferdelig, helt fra hvordan Christoffer hadde det, til stefarens sadisme til morens fornektelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Den saken er noe av det verste jeg noen gang har lest om. Jeg merker at jeg unngår å se på bildet av den stakkars gutten når jeg ser det står noe om saken, og jeg blir fysisk uvel av å lese om det. Jeg tror det er mange som synes dette er for grusomt til at de orker å ta en diskusjon på det, og at det er grunnen til at folk ikke svarer. Det blir forferdelig feil å konkludere med at manglende svar betyr at vi ikke bryr oss. Jeg synes som deg at det var på høy tid at hun også ble tiltalt. Jeg er helt enig med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Den saken er så grusom at jeg nesten ikke klarer å tenke på det. Og at mora i ettertid har gått hen og fått _to_ barn med fyren som er tiltalt og kjent skyldig for å ha drept hennes eldste barn er meg totalt ufattelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Den saken er noe av det verste jeg noen gang har lest om. Jeg merker at jeg unngår å se på bildet av den stakkars gutten når jeg ser det står noe om saken, og jeg blir fysisk uvel av å lese om det. Jeg tror det er mange som synes dette er for grusomt til at de orker å ta en diskusjon på det, og at det er grunnen til at folk ikke svarer. Det blir forferdelig feil å konkludere med at manglende svar betyr at vi ikke bryr oss. Jeg synes som deg at det var på høy tid at hun også ble tiltalt. Enig. Det er en helt forferdelig sak. Vi hørte om tiltalen mens vi kjørte bil, sønnen min og jeg, og han spurte meg om saken. Vi hadde snakket om den i fjor da intervjuet med Christoffers mor sto i A-magasinet. Jeg klarte ikke å snakke om det uten å begynne å gråte. Det er forferdelig hvor hjelpeløs et barn kan være overfor dets nærmeste omsorgspersoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.