Gå til innhold

Bestille nytt mobilabb. Hvordan?

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg ser at Chess On Time virker bra til mitt mobiltlfbehov. Pr.idag har jeg Netcom FreeText. Når jeg nå ønsker å bytte abbonnement, hvordan gjør jeg det?

Bestiller jeg mitt nye abbonnement fra Chess først, og når jeg har fått klarsignal om at det er klart, så avbestiller jeg Netcom-abbonnementet mitt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366434-bestille-nytt-mobilabb-hvordan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ambrose

Du kan bare videreføre nummeret ditt. Det gjør du ved å velge dette når du bestiller hos Chess. Så får du nytt simkort innen en viss tid.

Du trenger ikke å tenke på å avbestille/avslutte hos netcom. Det skjer automatisk når du bestiller nytt abb hos en annen leverandør.

Gjest togli

Du kan bare videreføre nummeret ditt. Det gjør du ved å velge dette når du bestiller hos Chess. Så får du nytt simkort innen en viss tid.

Du trenger ikke å tenke på å avbestille/avslutte hos netcom. Det skjer automatisk når du bestiller nytt abb hos en annen leverandør.

Ah, flott!! Takk :)) Bestiller med det samme jeg :)

Annonse

Gjest togli

Jeg bestilte på nettet. Har aldri snakket med dem per tlf. Synes dette var rart. Hvorfor skulle de ringe?

Greier ikke å registrere meg som ny kunde... må oppgi mitt tlfnr så ringer de meg tilbake... Jeg liker bare ikke å prate i tlf i tilfelle det er en danske eller en som snakker gebrokkent norsk som ringer meg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...