Gjest togli Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg ser at Chess On Time virker bra til mitt mobiltlfbehov. Pr.idag har jeg Netcom FreeText. Når jeg nå ønsker å bytte abbonnement, hvordan gjør jeg det? Bestiller jeg mitt nye abbonnement fra Chess først, og når jeg har fått klarsignal om at det er klart, så avbestiller jeg Netcom-abbonnementet mitt? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Du kan bare videreføre nummeret ditt. Det gjør du ved å velge dette når du bestiller hos Chess. Så får du nytt simkort innen en viss tid. Du trenger ikke å tenke på å avbestille/avslutte hos netcom. Det skjer automatisk når du bestiller nytt abb hos en annen leverandør. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Du kan bare videreføre nummeret ditt. Det gjør du ved å velge dette når du bestiller hos Chess. Så får du nytt simkort innen en viss tid. Du trenger ikke å tenke på å avbestille/avslutte hos netcom. Det skjer automatisk når du bestiller nytt abb hos en annen leverandør. Ah, flott!! Takk ) Bestiller med det samme jeg 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Du bestiller bare hos Chess så ordner de resten. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Du bestiller bare hos Chess så ordner de resten. ) Supert! Noe så idiotisk at de må ringe meg tilbake for å fikse abbonnement til meg??????? Jaja, de har sikkert ikke hørt om døve før 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Supert! Noe så idiotisk at de må ringe meg tilbake for å fikse abbonnement til meg??????? Jaja, de har sikkert ikke hørt om døve før Jeg bestilte på nettet. Har aldri snakket med dem per tlf. Synes dette var rart. Hvorfor skulle de ringe? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg bestilte på nettet. Har aldri snakket med dem per tlf. Synes dette var rart. Hvorfor skulle de ringe? Greier ikke å registrere meg som ny kunde... må oppgi mitt tlfnr så ringer de meg tilbake... Jeg liker bare ikke å prate i tlf i tilfelle det er en danske eller en som snakker gebrokkent norsk som ringer meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.