Spenol(1) Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg er særdeles klønete, og har mistet alle mine laptoper i gulvet. Min MAC er såpass gammel at det nok ikke er lønnsomt å reparere den. Er det noen dingser som kan beskytte mot fall? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Snor festet i taket? ;-) Lim fast på bordet? En del Lenovo (og andre) maskiner har en sjokkdetektor, som flytter hodet vekk fra harddisken, for å beskytte den. Det hjelper dog lite hvis det er skjermen som blir ødelagt. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alomo Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Polstre den meg skumgummi og anskaffe forsikring ved neste kjøp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Polstre den meg skumgummi og anskaffe forsikring ved neste kjøp. Så forsikringen dekker fall? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alomo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Så forsikringen dekker fall? Det gjør den om du tegner den type forsikring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenol(1) Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Det gjør den om du tegner den type forsikring. Vet du hvor mye en slik forsikring koster? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alomo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vet du hvor mye en slik forsikring koster? Jeg betaler et sted mellom 250-350 i året. Jeg orker ikke finne frem papirene akkurat nå, men det er ikke over 350 i hvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.