Gjest Reiseglade Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Er det trygt å ta med en 4 måneder gammel baby til Tyrkia, turisted, Alanya? Noe en skal være spesielt oppmerksom på? Hva er eventuelle farer? Han vil ha fått første dose av vaksiner i vaksinasjonsprogrammet, samt to doser med vaksine mot hepatitt B. Bør man også tenke på Malaria? Noe annet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg tok med minstemann til Tyrkia da han var 5 uker og vi gjorde ingenting spesielt annet enn å kjøpe en trille som ble helt flat for dypvogn i varmen er drepen og han hadde bare bleie og et silketørkle tullet rundt seg. Og passet selvfølgelig på at han sto i skyggen og fikk mye å drikke, flaskevann og pupp. Det er forresten helt greit å amme offentlig i Tyrkia bare man legger noe over så jeg brukte silketørkle over skulderen og over ham når jeg satt ute. Jeg spurte de lokale hva som var greit, det er jo forskjellig fra land til land. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per H Finne, Professor i barnesykdommer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Helsestasjonen har oppdaterte retningslinjer for vaksinasjon, som det synes som du har fulgt og som derfor gir beskyttelse.Jeg synes likevel du skal ta kontakt med helsestasjonen for å undersøke om det er andre råd/nyere råd de har for reise til Tyrkia. De er også interessert i å bygge opp erfaring med problemer som kan dukke opp ved reise med spedbarn til Tyrkia eller andre feriesteder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.