Dorthe Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Nei og jeg hadde håpet sommer skulle komme før høsten ankom i det minste. 0 Siter
100%ull Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 . Sommeren er kort...og det meste regner bort... Ja...jeg gleder meg til høsten... Høsten er praktfull med alle de fine høstfargene... Været er som regel kjempefint da... Også er det koselig med mørke høstkvelder... =) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Nei, absolutt ikke! Føler meg litt snytt når det blir midtsommer før jeg har fått skikkelig sommerfølelsen. Dvs. jeg hadde snevn av den i april, men det teller ikke helt. Var varmere i april enn i juni. 0 Siter
mirami Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Sommeren er jo ikke over! Selv om sola har snudd, er dette bare begynnelsen på sommern. Det er jo i juli det blir skikkelig varmt, og jeg har ferie i august:) 0 Siter
fresja Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Vi har jo hatt høstvær de siste månedene, regn og vind. I dag hadde en kollega av meg ullstilongs på jobb, og tre topper/gensere. 0 Siter
Gjest svigermor Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Sommeren? Har ikke merket at det har vært sommer i år jeg. Det gitt rett fra vår til høst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.