Gå til innhold

Er det bare jeg som IKKE har fått skattepengene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bare banken som erter deg! ;-)

Med vennlig hilsen

Basnken ertet meg iallfall i går. KJøp og autogiro med dato i går, var gått ut av konto to ganger. Da jeg ringte banken i morges, var det OK., og jeg har nå sett selv at det er OK. Vet en del opplevde dobbel (eller opptil seksdobbel) belastning i påskehelgen.

Annonse

Persille1365381127

Jeg har ikke fått mine heller

Jeg har en annen brukskonto (som skatteetaten alltid har brukt) enn den jeg får bidraget på, men i år kom pengene dit. Regner med det har vært en eller annen samkjøring med NAV...

Annonse

Hvordan vet man at de lommer til høsten? De kan vel fremdeles komme inn?

Jeg tror ikke det. Når de ikke kom på den datoen Skatteetaten har oppgitt (24. juni) må vi nok vente:

"Når skattekontoret har behandlet selvangivelsen din, får du et skatteoppgjør. Skatteoppgjøret kommer enten 24. juni, 17. august, 14. september eller 19. oktober.

Skatteetaten kan ikke svare på hvilken av de fire datoene du får skatteoppgjøret ditt."

http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteoppgjoret/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...