Gjest sureeple Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Snufs, føler at alle har fått inn skattepengene sine på konto. Jeg skal ha inn over 20.000,- men har ennå ikke sett snurten av de! Og nå kommer det vel ikke før mandag da for lørdager er det vel ingen overføringer? :´( 0 Siter
Gjest Gulfen Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Mange som fikk de da de sto opp i dag tidlig. Jeg fikk de ikke får på ettermiddagen, så det er store forskjeller i når folk får de. Du får de nok på mandagen. 0 Siter
fresja Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Mine skattepenger viser under disponibel, men er ikke med i saldoen på konto. Det samme gjelder et annet større beløp som ble sendt meg i går. 0 Siter
Sør Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Mine skattepenger viser under disponibel, men er ikke med i saldoen på konto. Det samme gjelder et annet større beløp som ble sendt meg i går. Det er bare banken som erter deg! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
fresja Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Det er bare banken som erter deg! ;-) Med vennlig hilsen Basnken ertet meg iallfall i går. KJøp og autogiro med dato i går, var gått ut av konto to ganger. Da jeg ringte banken i morges, var det OK., og jeg har nå sett selv at det er OK. Vet en del opplevde dobbel (eller opptil seksdobbel) belastning i påskehelgen. 0 Siter
nick Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har heller ikke fått dem. Skal de ikke sende ut skatteoppgjøret før pengene kommer på konto? Uansett, det haster ikke her i gården. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg fikk mine i dag, ellers har noen vært svært gavmilde mot meg! Noe jeg definitivt ikke tror på 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har ikke fått mine heller Jeg har en annen brukskonto (som skatteetaten alltid har brukt) enn den jeg får bidraget på, men i år kom pengene dit. Regner med det har vært en eller annen samkjøring med NAV... 0 Siter
Gjest ellers Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Har ikke fått. Kanskje jeg får først til høsten? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har ikke fått, så da må jeg nok vente til høsten. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har ikke fått, så da må jeg nok vente til høsten. Hvordan vet man at de lommer til høsten? De kan vel fremdeles komme inn? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Hvordan vet man at de lommer til høsten? De kan vel fremdeles komme inn? Jeg tror ikke det. Når de ikke kom på den datoen Skatteetaten har oppgitt (24. juni) må vi nok vente: "Når skattekontoret har behandlet selvangivelsen din, får du et skatteoppgjør. Skatteoppgjøret kommer enten 24. juni, 17. august, 14. september eller 19. oktober. Skatteetaten kan ikke svare på hvilken av de fire datoene du får skatteoppgjøret ditt." http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteoppgjoret/ 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Får først skatteoppgjøret til høsten, til tross for en selvangivelse med bare en mikromal endring...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.