Gå til innhold

Er det bare jeg som IKKE har fått skattepengene?

Anbefalte innlegg

Gjest sureeple
Skrevet

Snufs, føler at alle har fått inn skattepengene sine på konto. Jeg skal ha inn over 20.000,- men har ennå ikke sett snurten av de! Og nå kommer det vel ikke før mandag da for lørdager er det vel ingen overføringer? :´(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gulfen
Skrevet

Mange som fikk de da de sto opp i dag tidlig. Jeg fikk de ikke får på ettermiddagen, så det er store forskjeller i når folk får de. Du får de nok på mandagen.

Skrevet

Mine skattepenger viser under disponibel, men er ikke med i saldoen på konto. Det samme gjelder et annet større beløp som ble sendt meg i går.

Skrevet

Mine skattepenger viser under disponibel, men er ikke med i saldoen på konto. Det samme gjelder et annet større beløp som ble sendt meg i går.

Det er bare banken som erter deg! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er bare banken som erter deg! ;-)

Med vennlig hilsen

Basnken ertet meg iallfall i går. KJøp og autogiro med dato i går, var gått ut av konto to ganger. Da jeg ringte banken i morges, var det OK., og jeg har nå sett selv at det er OK. Vet en del opplevde dobbel (eller opptil seksdobbel) belastning i påskehelgen.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått dem. Skal de ikke sende ut skatteoppgjøret før pengene kommer på konto?

Uansett, det haster ikke her i gården.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg fikk mine i dag, ellers har noen vært svært gavmilde mot meg! Noe jeg definitivt ikke tror på;)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har ikke fått mine heller

Jeg har en annen brukskonto (som skatteetaten alltid har brukt) enn den jeg får bidraget på, men i år kom pengene dit. Regner med det har vært en eller annen samkjøring med NAV...

Gjest ellers
Skrevet

Har ikke fått. Kanskje jeg får først til høsten?

Skrevet

Jeg har ikke fått, så da må jeg nok vente til høsten.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg har ikke fått, så da må jeg nok vente til høsten.

Hvordan vet man at de lommer til høsten? De kan vel fremdeles komme inn?

Skrevet

Hvordan vet man at de lommer til høsten? De kan vel fremdeles komme inn?

Jeg tror ikke det. Når de ikke kom på den datoen Skatteetaten har oppgitt (24. juni) må vi nok vente:

"Når skattekontoret har behandlet selvangivelsen din, får du et skatteoppgjør. Skatteoppgjøret kommer enten 24. juni, 17. august, 14. september eller 19. oktober.

Skatteetaten kan ikke svare på hvilken av de fire datoene du får skatteoppgjøret ditt."

http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteoppgjoret/

Skrevet

Får først skatteoppgjøret til høsten, til tross for en selvangivelse med bare en mikromal endring...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...