spiky Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg hadde endringer på selvangivelsen min og gjorde dette manuelt og sendte det i posten fordi jeg måtte legge ved endel underlag. Når jeg går inn på selvangivelsen min nå på nettet så er ingenting av mine endringer der registrert. Er dette fordi jeg ikke gjorde endringene min elektronisk på nettet? Har de allikevel blitt registrert sånn at mitt skatteoppgjør blir riktig? 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg endret selvangivelsen direkte på nettet via altinn og har kopi av selvangivelsen med endringene og likevel vises bare den forhåndsutfylte selvangivelse på altinn nå. Så det er vist helt vanlig, slik var det for en annen en også. Jeg får skattoppgjør til høsten. 0 Siter
spiky Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Skrevet 24. juni 2011 Jeg endret selvangivelsen direkte på nettet via altinn og har kopi av selvangivelsen med endringene og likevel vises bare den forhåndsutfylte selvangivelse på altinn nå. Så det er vist helt vanlig, slik var det for en annen en også. Jeg får skattoppgjør til høsten. Takk. Ble litt bekymret:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.