Gå til innhold

Knust bakside på min IPhone 4

Anbefalte innlegg

Gjest IPhone4

Noen som har opplevd at baksiden på telefonen har blitt knust, uten at du har mistet den i gulvet.

Det oppdaget jeg på min telefon idag :(

Hentet den ut fra posten 31. mai, og ser at glasset på baksiden er knust idag ..... jeg har "etui" til den, der ligger den omtrent hele tiden den ikke er ibruk .... så den kan ikke tåle stort .....

Har forøvrig bestilt ny baksiden på eBay, kostet "ingenting", bestilte flere stykker da for sikkerhetsskyld.

Noen andre som har opplevd dette ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366471-knust-bakside-p%C3%A5-min-iphone-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IPhone4

Dette må jo være en feil som du bør få dekket på garantien. Så dårlige skal de ikke være. Min Iphone ligger ikke i noe etui, den ligger i lomma, veska eller på skrivebordet. Men ingen antydning til knust bakside, nei.

Gadd ikke sende den inn, av erfaring går ikke ting så raskt hos dette verkstedet til Telenor :(

Vi venter på en reklamasjonstelefon i familien her, HTC har innvilget oss ny telefon, denne har vi ventet på siden midten av mai, har purret og purret, nei kundeservice hos Telenor har ingen sporingsnummer å lete etter, for telefonen kommer fra utlandet !!!!!! Ååååååååå, så irriterende !!! Så kan de ikke sende meg en telefon fra nettbutikken, de MÅ videresende den som HTC har innvilget oss.

Derfor fant vi ut at vi bestiller fra eBay, siden glasset var omtrent gratis, det er visst en smal sak å bytte det selv.

Gadd ikke sende den inn, av erfaring går ikke ting så raskt hos dette verkstedet til Telenor :(

Vi venter på en reklamasjonstelefon i familien her, HTC har innvilget oss ny telefon, denne har vi ventet på siden midten av mai, har purret og purret, nei kundeservice hos Telenor har ingen sporingsnummer å lete etter, for telefonen kommer fra utlandet !!!!!! Ååååååååå, så irriterende !!! Så kan de ikke sende meg en telefon fra nettbutikken, de MÅ videresende den som HTC har innvilget oss.

Derfor fant vi ut at vi bestiller fra eBay, siden glasset var omtrent gratis, det er visst en smal sak å bytte det selv.

Kundeservice er så som så, ja...Telenor er et tungrodd system, mange ganger. Men jeg hadde ikke gitt meg hvis jeg hadde grunn til og reklamere på et såpass dyrt produkt som Iphone4.

Hei,

Det der er ikke teleoperatørens problem, men produsenten som tar lang tid.

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Med vennlig hilsen

Jeg kjøpte en Nokia på nettet for et par år siden, som var helt "konkelimonke". Jeg henvendte meg til selger, som henviste meg til verksted, som jeg igjen sendte telefonen til. Det tok bare 2-3 dager før jeg fikk den tilbake- reparert og i orden:-)

Gjest IPhone4

Hei,

Med vennlig hilsen

Jeg er kunde hos Telenor, det er de jeg skal forholde meg til.

Er selv innkjøper, så har "min" leverandør en underleverandør, så er det fortsatt "min" leverandør jeg har avtale med og som jeg skal forholde meg til. Det er min leverandør som må gå god for at underleverandøren leverer som de skal .... og gjør de ikke det, ja da må "min" leverandør gjøre noe med det ....

Telenor selger også mobiltelefoner og har derfor forhandleransvar.

Selvsagt, men det er HTC som erstatter telefonen, og derfor kan de ta lang tid før de sender en til nettoperatøren.

Det er heller ikke nettoperatøren som reparerer mobiltelefoner - de blir sendt til HTCs verksted.

Med vennlig hilsen

Jeg er kunde hos Telenor, det er de jeg skal forholde meg til.

Er selv innkjøper, så har "min" leverandør en underleverandør, så er det fortsatt "min" leverandør jeg har avtale med og som jeg skal forholde meg til. Det er min leverandør som må gå god for at underleverandøren leverer som de skal .... og gjør de ikke det, ja da må "min" leverandør gjøre noe med det ....

Helt enig, men jeg vet ikke hvor lang tid det kan ta.

Med vennlig hilsen

Gjest Høstløv

Selvsagt, men det er HTC som erstatter telefonen, og derfor kan de ta lang tid før de sender en til nettoperatøren.

Det er heller ikke nettoperatøren som reparerer mobiltelefoner - de blir sendt til HTCs verksted.

Med vennlig hilsen

Du blander kortene, og det vet du!

Annonse

Jeg fikk også knust baksiden på min Iphone på torsdag etter et "fillefall", dvs. veldig lav høyde ned i furugulv. Visste ikke at de var så skjøre, så heretter skal jeg jamen bruke beskyttelse.

Jeg tror jeg kommer til å velge http://altinett.no/ for å reparere den, sende den til Moobi for vurdering er hvertfall ikke et alternativ, som var Netcoms råd sammen med å sjekke om innboforsikringen min kan dekke ny telefon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...