Gå til innhold

Provoserende innlegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

'' Når det er så mye annet og ta fatt i på denne jord. Og så skal man la seg provosere av et uskyldig dyr?? Som ikke engang gjør faenskap med vilje:-(''

Det er jo ikke dyrets skyld, men skal man lete opp eieren til katt-lørva og tømme en bøtte vann over vedkommende da? Når den ukastrerte katta kommer til annenmanns eiendom og pisser i garasjen og på alt som står på verandaen og gjerne får med seg en kompis og sloss med høye kattehyl rett utenfor soveromsvinduet vårt? Nei, vi aner ikke hvor krapylene hører hjemme for vi har ingen naboer tett innpå, ikke har vi dyr på stallen som skulle tilsi at vi har mus som lokker kattene hit heller.

Hehe, du har nok svært uheldig erfaring med katter!

Altså, jeg kan også irritere meg grundig over nabokatter (Flekken gjør naturligvis ikke sånt!) som markerer på terassen min og bruker bedene mine som kattedo, men jeg syns gledene ved kattehold oppveier irritasjonsmomentene. Og du har nok noen mus i nærheten du også, hihi ;)

Men det er klart at det er eiers ansvar å sørge for at dyra er til minst mulig sjenanse for andre. Katter kan man kastrere, men ellers er de jo vanskelige å oppdra eller passe på. Hundeeiere som ikke dresserer hunden, ikke overholder båndtvang, slipper den løs i nabolaget istedenfor å gå tur med den, derimot - grrrrr.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...