Gjest på vei til Stavanger Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Hva er viktig for turister å se i Stavanger? 0 Siter
AAA Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Hvor lang tid har du? :-) Preikestolen i Lysefjorden er verdt å få med seg, hvis du har tid og har gode sko. Ellers, inne i byn kan du ta deg en tur i Gamle Stavanger, Stavanger Domkirke er verdt et besøk, og også Oljemuseet. 0 Siter
Gjest på vei til Stavanger Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Hvor lang tid har du? :-) Preikestolen i Lysefjorden er verdt å få med seg, hvis du har tid og har gode sko. Ellers, inne i byn kan du ta deg en tur i Gamle Stavanger, Stavanger Domkirke er verdt et besøk, og også Oljemuseet. Takk, jeg har en dag. Oljemuseet vil jeg gjerne se. 0 Siter
tonie Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Domkirken! Jeg ville ventet til september og fått med meg Nuart:) 0 Siter
AAA Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Takk, jeg har en dag. Oljemuseet vil jeg gjerne se. Oljemuseet er et godt valg! :-) Det ligger i sentrum det også, ikke så mange minutters gange fra Skansegata. 0 Siter
Sør Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Stikk innom Café Sting, rett ved Valbergstårnet i sentrum. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest på vei til Stavanger Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Domkirken! Jeg ville ventet til september og fått med meg Nuart:) Jeg skal dit neste uke og har en dag til rådighet for meg selv, ellers takk for tips 0 Siter
Gjest på vei til Stavanger Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Stikk innom Café Sting, rett ved Valbergstårnet i sentrum. Med vennlig hilsen Godt tips, er det et spisested eller kafe? 0 Siter
Sør Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Godt tips, er det et spisested eller kafe? Begge deler. :-) Man kan gå der og drikke en kopp kaffe, eller spise et måltid. Et hyggelig sted. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Strandabu Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Om du har bil - strendene. Ikke i Stavanger, men veeeeldig nær. Hopp over Solastranda, den er kjipest. Anbefaler Hellestøstranda om du ikke er redd hunder, og så er det bare å fortsette nedover... Synes ellers det er veldig koselig å bare gå og tråkke i gatene i sentrum, både i gamle Stavanger og i sentrum. Foruten kafé Sting er det et veldig koselig bakeri i Skagen, heter Skagen bakeri (i nærheten av Torget). Kos deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.