Gå til innhold

Enig i dette? (innvandring)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nord og ned

Den spinngale Hylland-eriksen stiller nærmest i en egen divisjon hva angår akademisk fjernhet fra virkeligheten utenfor kontorvinduet på Blindern.

Makan til narr og klovn må man på sirkus for å finne. Ikke vet jeg hvor mye segregering, voldtekter, ran, drap og faenskap H-E hadde regnert med. Men for de fleste av oss er det nok allerede.

Annonse

Gjest togli

Hei,

Ja, han skriver som regel godt, og det er få som har argumenter mot ham.

Med vennlig hilsen

Jeg har vært så heldig å få hilse på, og prate med, Thomas Hylland Eriksen personlig - men det er mange år siden :)

Han er litt sånn som jeg tror Jonas Gahr Støre er;)

Jeg har vært så heldig å få hilse på, og prate med, Thomas Hylland Eriksen personlig - men det er mange år siden :)

Han er litt sånn som jeg tror Jonas Gahr Støre er;)

Jeg traff JGS på toalettet under en Jean Michel Jarre konsert i Oslo Konserthus. ;-)

:overlegen:

;-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

''Jeg skal ikke spekulere i hva dere drev på med der.''

Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre på toaletter (?), men jeg bruker dem til det opprinnelige formålet. :-)

'' Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre på toaletter (?), men jeg bruker dem til det opprinnelige formålet. :-)''

Og det er ingen skam å spy!

Annonse

Gjest segunda

''Jeg skal ikke spekulere i hva dere drev på med der.''

Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre på toaletter (?), men jeg bruker dem til det opprinnelige formålet. :-)

Det håper jeg Jonas gjorde også;-). Jeg har truffet han noen ganger, men aldri på toalettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...