Gjest SMIRnøff Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 http://www.uio.no/forskning/aktuelt/aktuelle-saker/2011/mangfold.html 0 Siter
Nord og ned Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Den spinngale Hylland-eriksen stiller nærmest i en egen divisjon hva angår akademisk fjernhet fra virkeligheten utenfor kontorvinduet på Blindern. Makan til narr og klovn må man på sirkus for å finne. Ikke vet jeg hvor mye segregering, voldtekter, ran, drap og faenskap H-E hadde regnert med. Men for de fleste av oss er det nok allerede. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 En godt skrevet artikkel:) Hei, Ja, han skriver som regel godt, og det er få som har argumenter mot ham. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Hei, Ja, han skriver som regel godt, og det er få som har argumenter mot ham. Med vennlig hilsen Jeg har vært så heldig å få hilse på, og prate med, Thomas Hylland Eriksen personlig - men det er mange år siden Han er litt sånn som jeg tror Jonas Gahr Støre er;) 0 Siter
Sør Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har vært så heldig å få hilse på, og prate med, Thomas Hylland Eriksen personlig - men det er mange år siden Han er litt sånn som jeg tror Jonas Gahr Støre er;) Jeg traff JGS på toalettet under en Jean Michel Jarre konsert i Oslo Konserthus. ;-) :overlegen: ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Jeg traff JGS på toalettet under en Jean Michel Jarre konsert i Oslo Konserthus. ;-) :overlegen: ;-) Med vennlig hilsen Du ass' !!! 0 Siter
Gjest freppedama Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Jeg traff JGS på toalettet under en Jean Michel Jarre konsert i Oslo Konserthus. ;-) :overlegen: ;-) Med vennlig hilsen Jeg skal ikke spekulere i hva dere drev på med der. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Jeg skal ikke spekulere i hva dere drev på med der. ''Jeg skal ikke spekulere i hva dere drev på med der.'' Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre på toaletter (?), men jeg bruker dem til det opprinnelige formålet. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 ''Jeg skal ikke spekulere i hva dere drev på med der.'' Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre på toaletter (?), men jeg bruker dem til det opprinnelige formålet. :-) '' Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre på toaletter (?), men jeg bruker dem til det opprinnelige formålet. :-)'' Og det er ingen skam å spy! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 ''Jeg skal ikke spekulere i hva dere drev på med der.'' Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre på toaletter (?), men jeg bruker dem til det opprinnelige formålet. :-) Det håper jeg Jonas gjorde også;-). Jeg har truffet han noen ganger, men aldri på toalettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.