Gå til innhold

Frp: The Inside Story. Fra Kristiansand

Anbefalte innlegg

''– Jeg begynte å studere statsvitenskap for å gjøre en bedre jobb som politiker. Det gikk ikke helt etter planen. Som jeg pleier å si, når folk spør: Å studere statsvitenskap er politisk selvmord for en Frp-er. Først ble jeg svekket i min tro, siden fant jeg sentrale feil i partiets politikk. Du kan snakke mye om ideologi, men når man ser helheten og systemet, viser historien at den norske modellen med blanding av privat og offentlig fungerer optimalt. Det viser alle indekser. Det er mye å ta fatt i, men man trenger absolutt ingen kursendring, sier Salomonsen. ''

''Kritikken hans mot Frp går først og fremst på forskjellsbehandlingen han opplever.

– Visst har vi utfordringer med deler av islam, men vi må angripe det individuelt. Kollektive angrep er dumt. En stor oljenasjon som Norge, må styres av mer ansvarlig politikk enn hva Frp viser til. Styrken på et demokrati vises ut fra hvordan man behandler minoriteter, men i Frp er det en svakhet hvis man innrømmer minoriteter noe.

– Leder Christian Tybring-Gjedde i Oslo Frp sier «innvandringen truer med å rive Norge i filler». Og da jeg hørte hans uttalelser om innvandrere til landsmøtet i vår ble jeg vettskremt. Slike kollektive utspill hører ikke hjemme i et liberalistisk parti. ''

Kilde til dette og mye annet:

http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article875751.ece

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366500-frp-the-inside-story-fra-kristiansand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Skulle alle som skifter politisk standpunkt i løpet av livet fått ei helside, måtte man hatt mange ekstrautgaver.

Men det er klart at når en venstreekstrem journalist ser en mulighet til å konstruere noe møkk om FrP, lar ikke vedkommende sjansen gå fra seg, selv om det ender opp i noe så helpatetisk og intetsigende som dette stykket.

Ja, og poenget ditt var?

''Ja, og poenget ditt var?''

Det "fine" med deg er at du tilsynelatende aldri lærer av å lese slike ting. Her er det en Frp-politiker som forteller om problemer i Frp, og i stedet for å innse de seriøse problemene som han påpeker, stikker du hodet i sanden og fortsetter som før.

Gjest Nord og ned.

Det "fine" med deg er at du tilsynelatende aldri lærer av å lese slike ting. Her er det en Frp-politiker som forteller om problemer i Frp, og i stedet for å innse de seriøse problemene som han påpeker, stikker du hodet i sanden og fortsetter som før.

Problemer i FrP? hvilke? det eneste som avdekkes er fyrens egne personlige mentale problemer med å finne ut hvem han er.

Han melder seg inn i FrP, og så "plutselig" finner ute at partiet er innvandringsskeptisk..I den grad dette skader FrP må det være fordi de har sluppet til en slik idiot i første omgang.

Gjest speer

At en politiker melder seg ut av ett parti og inn i et annet er da ikke særlig oppsiktsvekkende. Dette er bare din sedvanlige demonisering av Frp.

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/11/16/483081.html

Annonse

At en politiker melder seg ut av ett parti og inn i et annet er da ikke særlig oppsiktsvekkende. Dette er bare din sedvanlige demonisering av Frp.

Ah, en 5 år gammel artikkel, hvor han likevel kommer med denne uttalelsen:

''TROSS KRITIKKEN må det innrømmes at det er en sterkt formildende omstendighet at SV nå har gått inn i regjering og leder Finansdepartementet. Få er dyktigere til å beskrive hvordan for mye offentlig pengebruk skaper press i økonomien og skader velferden enn Kristin Halvorsen. ''

Gjest speer

Ah, en 5 år gammel artikkel, hvor han likevel kommer med denne uttalelsen:

''TROSS KRITIKKEN må det innrømmes at det er en sterkt formildende omstendighet at SV nå har gått inn i regjering og leder Finansdepartementet. Få er dyktigere til å beskrive hvordan for mye offentlig pengebruk skaper press i økonomien og skader velferden enn Kristin Halvorsen. ''

''en 5 år gammel artikkel''

Den illustrerer ikke poenget noe dårligere av den grunn.

Gjest Nord og ned.

Knallbra artikkel. Den hadde jeg ikke sett. Genaraloppgjøret med de reaksjonære angstbitterske kommunistene i SV er glad og munter lesning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...