Gå til innhold

Da reiser vi til Italia!

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Dirigent (39) og datter(9) har nå pakket kofferter og bag'er og er nesten klare til avreise. Litt spente, men vi skal prøve å ta oss noen pusterom litt vekk fra gruppa så vi ikke sliter oss ut. (jmf tidligere innlegg)

Liten krise da vi fant ut at det var tvungen seteplassering på flyet, men vi satser på å overleve å måtte sitte noen seter unna hverandre også. (mor er snart kvalifisert til å ta grunnfag i barnepsykologi, men det holder kanskje ikke med bare ett case?)

Nå avskjedskoses marsvinene snart i stykker, og vi reiser om en times tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Dere er vel vel ankommet Italia nå. Synes det høres ut som om dere har en god plan.

Skal tenke på dere, og gleder meg til referat når dere kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott! Dere er vel vel ankommet Italia nå. Synes det høres ut som om dere har en god plan.

Skal tenke på dere, og gleder meg til referat når dere kommer hjem :)

Det gikk overraskende bra. Startet med bussyke og klesskift på bussen etter 45 minutter (da ble jeg litt betenkt), men greide fint reisingen ellers.

I Italia var det over 30 varmegrader, og det var flere enn min unge som hadde problemer med formen i varmen. Hun hadde noen småepisoder, sliten og vondt i hodet og magen, men kom seg relativt kjapt igjen etter litt hvile. Litt trøbbel med maten, men vi hadde litt back-up liggende. (kjeks, toblerone og gummibjørner, pluss cola!)

Konsertene gikk fint, jentungen fikk med seg alle tre, vi orket fornøyelsespark og shopping også samt masse bading. Passet på å ta det rolig hver gang vi hadde anledning til det.

Vi er slitne begge to, men glade for at vi bestemte oss for å dra.

Takk for lykkeønskinger til alle som svarte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk overraskende bra. Startet med bussyke og klesskift på bussen etter 45 minutter (da ble jeg litt betenkt), men greide fint reisingen ellers.

I Italia var det over 30 varmegrader, og det var flere enn min unge som hadde problemer med formen i varmen. Hun hadde noen småepisoder, sliten og vondt i hodet og magen, men kom seg relativt kjapt igjen etter litt hvile. Litt trøbbel med maten, men vi hadde litt back-up liggende. (kjeks, toblerone og gummibjørner, pluss cola!)

Konsertene gikk fint, jentungen fikk med seg alle tre, vi orket fornøyelsespark og shopping også samt masse bading. Passet på å ta det rolig hver gang vi hadde anledning til det.

Så godt å høre! Ble kjempeglad på deres vegne nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad!!

Så flott at dere hadde en fin tur!

Hvem er ikke sliten etter en ferietur? Hehe... Dere får hente dere inn igjen litt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...