Gå til innhold

Kjedelige søndag

Anbefalte innlegg

Gjest Vegbom
Skrevet

Ingenting å gjøre. Hvordan får dere tiden til å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser det ikke sånn. Jeg er glad for all den tiden jeg har. :-)

Gjest togli
Skrevet

No problem!

Det er luksus å kjede seg her i huset ;)

Hva med å lese ei god bok, sole seg (om det er sol ute), gå en tur, ta en fjelltur, besøke noen, invitere venner på grilling (det gjør jeg idag) :-)

Gjest sangsol
Skrevet

Kjeder meg også.

Så jeg har tatt en solid ryddesjau i huset ;)

candyqueen_83
Skrevet

Skjønner ikke at noen kan kjede seg på en søndag. Eller noen dager egentlig.

Kjeder meg veldig sjelden jeg, enten jeg er alene eller sammen med andre.

Gå en tur i skogen, surfe litt på nett, se en film, lese en bok, ta et bad ++++

Skrevet

Det syns jeg også. Man går liksom bare å venter på at man skal på jobb på mandagen... huff

Skrevet

Åh, søndagene er jo ikke lange nok.

Jeg har gjort dette:

Ordnet i hagen, søkt på en jobb, vært på hagesenter, surfet på nettet, spilt Boccia med barna i hagen.

Om dagen var enda lengre skulle jeg:

Malt soveromsveggen, ordnet et fotoprosjekt, sett en film, begynt på en bok, gått en tur.

trollemor;o)
Skrevet

Tok en tur med båten, ankret opp i ei fjøre. laga bål, gravde i sanden, grilla pølser, spiste, kasta stein, gikk en tur i skogen, dro hjem og nå slapper vi av i sofaen. Fin dag!

Skrevet

Vi har geocachet :o)

Det er skattejakt med GPS, kjempemorro for gamle og unge.

Se www.geocaching.com

Gjest Hulderen
Skrevet

Tiden går alltid for fort på søndager! Søndag er ukens beste dag, uten å måtte på jobb, eller handle eller andre nyttige ting. I dag hadde jeg ingen avtaler, har bare puslet hjemme. Deilig!

Gjest Hulderen
Skrevet

Tiden går alltid for fort på søndager! Søndag er ukens beste dag, uten å måtte på jobb, eller handle eller andre nyttige ting. I dag hadde jeg ingen avtaler, har bare puslet hjemme. Deilig!

Gjest alomo
Skrevet

Har solt meg i 4-5 timer. Deretter dusjet jeg og sminket meg og dro på brygga i Tønsberg og spiste middag. Nå er jeg hjemme igjen og slapper av foran PC og en times tid slapper jeg nok av i senga. En deilig søndag :)

Skrevet

I går dro vi først en kjapp tur til hytta, før jeg dro på kveldsvakt på sykehuset :)

Gjest Elextra
Skrevet

Luksus å ha tid til å kjede seg, tenker jeg! :-).

Men samtidig er det vel luksus å ha det på den måten at man aldri kjeder seg.

*filosoferer*

Skrevet

Jeg tilbragte mesteparten av gårsdagen i sola utenfor hytta med en god bok :-) Herlig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...