Gå til innhold

Er det vanlig (ekser og barn og klær og sånn..)

Gjest Tineling

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Vi sender ingenting mellom hjemmene, med unntak av ting hun gjerne vil ha med seg - slik som en bok eller en leke.

Alle klær kjøper vi selv, sykler og tilsvarende også - men alpinutstyret deler vi på selv om jeg har kjøpt det.

Regntøy, vintertøy osv har hun enten på seg, eller så henger det på skolen - men jeg vet at han har sitt eget sett hjemme.

Så jeg synes ikke dette var noen rar fordeling i det hele tatt. Bidraget og barnetrygd (som jeg får) går til SFO, tannlegeregninger (hun har regulering), og tilsvarende som koster mye mer enn klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

4

• EnolaGay

4

• 100%ull

3

• Sommerbris

3

Persille1365381127

Det stemmer nok! Tenkte ikke over den muligheten...

Dessuten må noen betale SFO, aktiviteter osv - og det er gjerne sånne ting bidraget går til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen regler for dette. Noen sender rene klær med barna og får de skitne tilbake, mens andre barn har to sett med klær.

Selv foretrekker jeg ordningen med to sett klær.

Synes foreldrene må få ordne som de selv vil. Det er da ikke snakk om utnyttelse å KJØPE KLÆR TIL EGNE BARN....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Dessuten må noen betale SFO, aktiviteter osv - og det er gjerne sånne ting bidraget går til.

Ja, det stemmer.. Her går bidraget med for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...