Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som jeg fikk til jul for to år siden. Som jeg bruker på trening. Veldig fint.

Og jeg aner ikke hvordan jeg fikk lagt over musikk på den. Første gangen så bare klikket jeg og plutselig var det musikk i den fra iTunes.

Nå kan jeg fint laste ned musikk fra iTunes. Men jeg er for dum til å fatte hvordan jeg får den over på Ipoden. Det er rett og slett bare ikke noen innlysende måter å gjøre det på.

Kunne noen gitt en "selv mor kan" forklaring?

Jeg vet jeg vet.. burde ikke eie ting som går på strøm overhodet. Kan ikke lukeparkere heller osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366547-jeg-har-en-ipod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første finnes det noe som heter brukerveiledning som er en veldig kjekk ting.

B R U K E R V E I L E D N I N G. Ligger på nettet på Apple sine sider.

Så til det du spør om.

Når du kobler iPod til datamaskinen og åpner iTunes, så skal du finne spilleren din i feltet til venstre. Hos meg heter den fx 'Mrs Doolittles iPod Nano'. Klikker du på den lille pila ved siden av navnet på iPoden, så skal du finne en arkfane som heter Musikk. Hvordan du skal gjøre det videre avhenger veldig av om du der finner navnet på sporene grått eller om de er svarte. Er de grå er iTunes satt opp til automatisk synkronisering av musikk og jeg tror du må slå av dette for å kunne legge inn det du vil uten at det du har der allerede skal forsvinne. Er de svarte er det bare å dra sangene du vil ha inn på iPoden til navnet på iPoden din for å legge dem inn. På samme måte kan du merke sanger, høyreklikke dem og så slette dem fra enheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366547-jeg-har-en-ipod/#findComment-3191005
Del på andre sider

For det første finnes det noe som heter brukerveiledning som er en veldig kjekk ting.

B R U K E R V E I L E D N I N G. Ligger på nettet på Apple sine sider.

Så til det du spør om.

Når du kobler iPod til datamaskinen og åpner iTunes, så skal du finne spilleren din i feltet til venstre. Hos meg heter den fx 'Mrs Doolittles iPod Nano'. Klikker du på den lille pila ved siden av navnet på iPoden, så skal du finne en arkfane som heter Musikk. Hvordan du skal gjøre det videre avhenger veldig av om du der finner navnet på sporene grått eller om de er svarte. Er de grå er iTunes satt opp til automatisk synkronisering av musikk og jeg tror du må slå av dette for å kunne legge inn det du vil uten at det du har der allerede skal forsvinne. Er de svarte er det bare å dra sangene du vil ha inn på iPoden til navnet på iPoden din for å legge dem inn. På samme måte kan du merke sanger, høyreklikke dem og så slette dem fra enheten.

Brukerveiledningen sa meg ingenting. Derfor jeg spurte her. Og jeg er fortsatt litt tom i blikket.. men et skritt nærmere i alle fall!

Takk. :0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366547-jeg-har-en-ipod/#findComment-3191011
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...