Gå til innhold

Virketid på flåttmiddel til hund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

candyqueen_83

Husker ikke hvordan det var. Men synes flåtthalsbånd er mye bedre. Det varer hele sesongen hos oss i alle fall.

http://www.hundefeber.no/forum/hundesykdommer-og-lidelser/flatthalsband-eller-draper-mot-flatt.html

Ikke særlig bra om hunden leker med andre hunder, eller er mye sammen med barn. Giftstoffene blir også sittende i pelsen. Og halsbåndet må tas av hver gang hunden skal bade.

Annonse

Gjest hundpåtur

Husker ikke hvordan det var. Men synes flåtthalsbånd er mye bedre. Det varer hele sesongen hos oss i alle fall.

http://www.hundefeber.no/forum/hundesykdommer-og-lidelser/flatthalsband-eller-draper-mot-flatt.html

Funker ikke for hun har endel pels, og det halsbåndet skal liksom gnisse nærmest mulig huden

candyqueen_83

3-4 uker bare? Koster jo over 300,- kroner tror jeg.

Ja en dose varer bare i 3-4 uker. Om du har mulighet bør du kjøpe i Sverige. Der er det vel under halv pris tror jeg. Jeg tror jeg kjøpte en pakke med 6 pipetter for rundt 350 kr.

Ikke særlig bra om hunden leker med andre hunder, eller er mye sammen med barn. Giftstoffene blir også sittende i pelsen. Og halsbåndet må tas av hver gang hunden skal bade.

Det går bra hos oss. Synes det var mer upraktisk med de pippettene. Varte en stund. Virket ikke etter bading osv.

Annonse

candyqueen_83

Det går bra hos oss. Synes det var mer upraktisk med de pippettene. Varte en stund. Virket ikke etter bading osv.

Det virker etter bading. Etter et par dager har middelet trukket inn i fettstoffene i huden. Men man må dryppe hver 3-4 uke da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...